Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sarah
Tycker diddyns wellen silver är ap snygg men det är super viktigt för mig att sjalen är tunn och mjuk. Är det någon skillnad på dessa tre?
Hur är de jämfört med stork (inka).
Och kan alla som svarar tycka samma sak tack! :wink:
Användarens profilbild
Av sarah
kan kanske tänka mig en gås också om de nu skulle vara mkt tunnare...
Användarens profilbild
Av sarah
hmm... vilken av diddy sjalarna är tunnast, mjukast då?
Användarens profilbild
Av diddeldi
wellen silver behöver en hel del användning för att bli ordentligt mjuk, den är lite sträv från början. som bissa säger så är de med romberna mjuka och tunna, och de andra jaquardvävda som inte är wellen eller indio, t ex ellipserna.
Användarens profilbild
Av sarah
Didelidi:

Jag gillar den elipsen du har, är du nöjd med den? Vet inte vilka sjalar du provat med om du jämför med tex bebina, gås, stork, easy???
Användarens profilbild
Av sarah
sorry på stavningen på ditt nick...
Användarens profilbild
Av diddeldi
sarah skrev:Didelidi:

Jag gillar den elipsen du har, är du nöjd med den? Vet inte vilka sjalar du provat med om du jämför med tex bebina, gås, stork, easy???
jag är ju lite partisk eftersom jag säljer didysar :wink:

jag gillar den, de är tunna och smidiga men avlastar bra. avlastar bättre än bebina tycker jag. sen gillar inte jag stretchigheten och de raka ändarna på easyn (fast det finns de som älskar den). gåsen är ju inte alls samma typ av sjal, den avlastar inte alls på samma sätt eftersom den inte är diagonalvävd. storken är ju tjockare, mer jämförbar med hoppediz. sen är det ju rätt trevligt att didysarna är gjorda av ekologisk bomull också. jag är en didymosperson :wink:
Användarens profilbild
Av sarah
diddeldi skrev: [nä men jag har ett helt gäng nya som ligger fint i sina kartonger och väntar 8)
Mmmm... kan tänka mig det.... :roll:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Fast jag gillar inte didymos alls.
Jag var grymt sugen på en ett tag å beställde hem en å provade i nån vecka. Tyckte inte alls den var lika skön som easy.
Easy är och förblir den underbaraste sjalen tycker jag! :lol:
Användarens profilbild
Av Anso
Jag har haft diverse Didymos (randiga, Indio, Ellips) och tunnast av dem var Ellipsen men kanske luftigast ändå en Indio eftersom de är lite glesare vävda.
Didymos sjalar är jättefina, avlastar väldigt bra. Det ända som kanske är deras nackdel är att de är lite, lite smalare (märks iofs bara när man bär i ryggsäck annars är det bara en fördel) och så har de lite annorlunda fållar. Fållarna är inte lika platta och de är nästa rullade istället för att vara vikta som på t.ex Storken. Det är alltså lite tjockare på höjden men lite smalare på bredden...... (går det att förstå??) Med lite otur när man knyter så kan fållarna skära in i axeln men man lär sig snart hur man undiviker det.

Easycare är fortfarande min favorit, mjuk, lättknuten, avlastar bra, sköna fållar. Enda nackdelen är att den har raka kortändar och man kan behöva en lite längre sjal av dem eftersom det inte går att knyta på allra yttersta spetsen.

Har bara "klappat" på en Bebina Stjärntecken och den är minst lika mjuk tunn som en Didy (jaquardvävd) och Easycare.

Av de tre sorters sjalar du räknar upp så kan det nästan inte bli fel. Välj den du tycker är snyggast! :D
Användarens profilbild
Av marlene
Jag har provat stork, hoppediz, easycare och Bebina stjärntecken. Nu har jag även en gammal didymos Lisa men jag har bara precis provat den.

Jag älskar min Bebina, jag vet att endel säger att den inte avlastar lika bra men jag tycker att den är jätte skön och lättknuten. Min hoppediz fick flytta vidare trots att jag älskar färgen för den hade inte en suck mot bebinan.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?