Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av cita89
#9410728
Hej!

Jag har just nu en trikåsjal som jag är nöjd med men är nyfiken på att testa en MeiTai och funderar då på vilka som är bra?
Jag har kikat lite på en BB-tai men har hört att den är lite kort och jag är av lite kraftigare modell så jag kanske skulle titta på något annat?

Har också tänkt att så småningom byta ut trikåsjalen mot en vävd sjal men funderar på vilka som är bäst, jag tror att det kommer bli lagom att byta till det framåt våren/sommaren så den behöver vara av svalare modell. Jag tycker Girasol ser väldigt fina ut men vet inte alls hur de är annars.

Vore väldigt tacksam för lite tips :D
Av krakri
#9418151
Hej!
Det finns olika typer av MT: vissa har fodrade axelband och vissa har utbredbara. Jag föredrar dem men utbredbara axelband då jag tycker att de avlastar mycket bättre. Jag är en stor mamma (klädstl 48/50/52) och rätt lång också men jag har burit i en HopTye som jag tycket funkar väldigt bra och den är också prisvärd. Fördelen är att man kan ställa in bredden på sittytan så att den funkar väldigt länge. Jag har ingen erfarebhet av BäraBarns MTs tyvärr.

Hur gammalt är barnet? För MT:en får inte vara för stor heller för barnet. Det finns vissa som kommer i toddlerstorlek t.ex.

När det gäller vävd sjal så skulle jag rekommendera att du går på en sjalträff eller om du har nära till en butik så att du kan testa lite olika modeller. Det fungerar utmärkt att bära barn i sjal även när man är lite större, De flesta sjalar finns i stl 7 som är runt 5,4m och då kan du knyta allting med. :)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?