Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9381993
zink skrev:
dolvis skrev:
hamuchi skrev:Jag har den som kom innan de här två (tror jag), som man ska kunna bära större barn i. "Bredbent position" & gren-häng. ;) man kan välja m H a en dragkedja. babybjörn comfort carrier. Har fått den & har testat den en gång. Har en manduca så jag behöver inte använda BBn. De här har väl bättre ergonomi, men de ser precis lika klumpiga ut som min comfort carrier? Alltså den är som en rustning!
Just att den var stadigare gav den stort plus i mina anhörigas nämnda stora bärtest. Plus att de upplevde att det var den enda som avbärarbältet egentligen gav någon avbäring till höften.
Jag tror att den ger igenkänning - för den som burit stora ryggsäckar med avbärare. Även i material och design. Inte så hippieartat ;-) Och att reklam säljer, välkänt märke med coola stadsmänniskor i reklamen.
Generellt kanske detta stämmer, men just detta paret är jag ganska säker på skulle se det som ett plus med hippieaktighet och välkänt märke med reklam som en klar varningsflagga faktiskt. :lol:
#9383694
Jag har nätt överkropp, kanske därför den blev fel på mig? T ex ergo sitter inte bra på mig. Fattade knappt hur jag skulle få på mig BBn heller, det var liksom bara för mycket av allt ;) som att ta en manduca & lägga på 2-3 lager extra vaddering & tyg. Jag tror att de skulle tjäna på att ha en lite mer basic modell, utan massa lull-lull. & hoppas såklart att de vidareutvecklar sina selar så att de blir helt ergonomiska. :)
#9420105
Startade visst en precis likadan tråd nyss :lol:

Jag tycker nästan att BB One ser smidigare ut än Ergo (som jag använde för 9 år sen). Framförallt när det gäller att föra barnet till ryggposition (vilket jag tyckte var lite knepigt), och att man kan göra en smalare sits till små bebisar. Sen har jag visserligen ingen aning om hur den känns att bära i, men blir nyfiken på att prova :lol:

Och så har ju min fd klasskompis varit med i teamet som har utvecklat den, därför tycker jag det är lite extra kul :vågen:

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?