Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Linda_74
#9377654
Hej alla vana! jag lade en tråd i kategori, tror den heter något med sjal o ergonomisk bärsele, men där ännu inget svar, testar här...Kanske fel kategori jag lade den förra i....
Vi är i hundköpartankar. Jag bär mkt i elastisk bärsjal, har en son på nästan 6 månader.
Tänker att även om den är förknuten tar det nog för lång tid...i med plutt, fixa tyg över rumpa o hans rygg o upp med midjetyg o på med jacka...valpen lär ha hunnit kissa inne...
Så, finns det någon eller några bärselar, kanske som man oxå kan ha på o bara sätta i sonen? Där man tänker det går fortare att få honom på plats???
Inte insatt i bärselar, så namn o hur de funkar, vad de kostar vore bra..
tack på förhand.
/L
Av alta
#9377658
På den vanligaste modellen på sele är det ju bara två spännen att knäppa igen (höftbältet och "bröstspännet") så det går ju rätt fort att ta på sig utan att behöva ha selen på hela tiden.
Sen finns det ju någon sele (beco?) där man kan ta på sig selen först och sätta i barnet sedan. Men om det går så mycket fortare vet jag inte.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?