[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 229894
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Vad jag inte förstår mig på är bärpåsar - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av marlene
det är som en ringsjal fast den är ihopsydd... jag använder bärpåse till wille 3 år så man kan använda dom så länge man orkar bära.
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag har tonvis med länkar på bäranära, men de beskrivningar jag gillar bäst är mammasmilk.com . Har skickat ett gäng till April precis också, så det kommer.
dorotea skrev:Är det nån som kan ge en länk till nå ställe där man ser hur de ser ut och hur man sätter på sig dem? Jag fattar bara inte!!
www.mayawrap.com där finns instruktioner för t.ex. MayaWrapPouch.
dorotea skrev:Är de mest för minibebisar eller hur länge kan man använda en sån?
En bärpåse kan man använda från nyfödd under hela bärperioden till 3 år+ :D. Jag bar Jesper i vagga som liten nyfödd och numera mest mage-mot mage. Går även att bära på höft och rygg. Dessutom går det mycket bra att amma då man bär i bärpåse. Precis som marlene skriver fungerar bärpåsen precis som en ringsjal fast den är ihopsydd :wink:
Användarens profilbild
Av April
Nu ligger det alldeles färska instruktioner - under Knytningar - på första sidan... Lycka till! :-D

Kram
Användarens profilbild
Av diddeldi
fast jag tycker att det är hemskt krångligt att få ner barnet i påsen om det är lite större :roll: . är det bara jag som tycker det? :mitvit:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
diddeldi skrev:fast jag tycker att det är hemskt krångligt att få ner barnet i påsen om det är lite större :roll: . är det bara jag som tycker det? :mitvit:
Man får knöckla lite, men när de väl sitter så sitter de bättre än i ringsjal, det känns inte som att de kan trilla ur lika lätt.
Användarens profilbild
Av tinaw
diddeldi skrev:fast jag tycker att det är hemskt krångligt att få ner barnet i påsen om det är lite större :roll: . är det bara jag som tycker det? :mitvit:
Jag som tycker det är krånglit med ringsjal i stället. Där ser man så olika det kan vara :lol:
Användarens profilbild
Av diddeldi
tinaw skrev:
Jag som tycker det är krånglit med ringsjal i stället. Där ser man så olika det kan vara :lol:
japp, man måste skaffa alla varianter så man kan prova :twisted: 8)
Av Gummi
Nej det är inte bara du!

Min son är rätt så lång så det är lite svårt att få i honom också tycker jag.
Men jag har löst det genom att jag tar på den över huvudet på honom istället :oops: :lol: . Då är det mycket lättare.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Tyckte det var kurigare att få upp ett stort barn ur bärpåsen än ur ringsjalen! :wink:

...men jag måste hålla med om att barnet sitter som en smäck när det väl är på plats så jag väntar med spänning på att få bära liten bäbis i bärpåse! :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?