[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 229010
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Rangordna sjalar? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Eller så raddar man upp alla märkena och skriver i trådstarten att man måste ha provat ett visst antal för att "få" rösta... :roll:
Användarens profilbild
Av marlene
Om man bara tar dom vanligaste sjalarna som hoppis, didymos, stork och easycare ev bebina så är det väl ett par st som har provat alla. Fast jag kan tycka att det är svårt för varje sjal har sin fördel så dom behöver inte vara bättre utan dom har olika användingsområden.
Användarens profilbild
Av April
Om man bara tar dom vanligaste sjalarna som hoppis, didymos, stork och easycare ev bebina så är det väl ett par st som har provat alla. Fast jag kan tycka att det är svårt för varje sjal har sin fördel så dom behöver inte vara bättre utan dom har olika användingsområden.
:iagree:

Sedan är SMAKEN sååå olika. Vissa tycket om med sneda ändar, andra med raka. Vissa vill ha tjocka stadiga sjalar och andra tunna. Vissa vill ha långa, andraq korta :lol: :lol: :lol: Tur att man ändå får rättså bra betalt vid en ev. försäljning - då får man råd att prova lite olika :-D

Kram
Av Annsofi
Det hade varit toppen! Problemet är bara att vi får väldigt många vinnare - jag vågar nämligen påstå att alla sjalar som kan köpas via annonser på sjalbarn är mycket bra sjalar/selar vad gäller funktion och kvalitet. Sen kommer då olika kroppstyper, bärares olika fysik och slutligen smaken till som den avgörande faktorn. Varje sjal/sele är den absolut "bästa" för någon. Vilken sjal som är på toppen för tillfället svänger och en röstning skulle nog snarare ge utslag för vad som är populärt just nu. Ett riktigt "test" är inte helt okomplicerat att göra och frågan är om det ens är möjligt då det är så många faktorer som spelar in. Under de år jag följt med på Sjalbarn har sjalar gått från botten till toppen ner igen och upp igen även om sjalen fortfarande är densamma. Vad som är favorit och populärt just nu varierar och det är ju det som är så kul med sjalar och selar. Det finns hela tiden något nytt att förälska sig i och när smekmånaden är över så byter sjalen ägare :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
Annsofi skrev:Vilken sjal som är på toppen för tillfället svänger och en röstning skulle nog snarare ge utslag för vad som är populärt just nu.
:iagree: det är väldigt mycket mode på sjalbarn faktiskt :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?