Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9357427
Har ni sett nya Ergobaby 360? http://www.ergobaby.se/shop/baby-carrie ... ition-360/
Någon som testat den? Är nyfiken på den. Gillar att man kan bära framåtvänt för det verkar vara enda positionen min lilla vagnsovare accepterar. Men vill ju gärna höra om någon av er med gedigen erfarenhet :lol: testat den och har ett litet utlåtande :tumup:
#9357441
Jag tipsade för ett tag sedan om att Smartson sökte testare till den selen.
här kan du läsa lite om vad ett par av dem verkar tycka.
Sedan vet jag inte hur pass mycket selar och sjalar en del av dem använder/använt tidigare, eller om detta är den enda de testat.

Edit: Flera av dem verkar bara haft bb innan och jämför selen med den.
#9357482
CAKirre skrev:Jag tipsade för ett tag sedan om att Smartson sökte testare till den selen.
här kan du läsa lite om vad ett par av dem verkar tycka.
Sedan vet jag inte hur pass mycket selar och sjalar en del av dem använder/använt tidigare, eller om detta är den enda de testat.

Edit: Flera av dem verkar bara haft bb innan och jämför selen med den.
Jo, det finns också ett flertal ambassadörer och testare på olika bloggar, de marknadsför ganska hårt, men även där är den tidigare erfarenheten av bärselar inte så jättestor, tänkte därför att det kunde vara kul att höra om någon här testat :-) Även om någon bara testat i affär är det intressant, själv har jag inte testat den alls :-)
#9359393
Jag testade den snabbt i affär utan att alls ha tänkt köpa, bara nyfiken. Min skrutt älskar också att sitta framåtvänd, men accepterar åt andra hållet med. Har en vanlig ergo sen innan, tyckte denna var lite skönare höftbälte än den gamla, men när jag provade att bära honom framåtvänd kändes det inte så bra för mig som bärare, selen avlastade inte ryggen så bra som när man har i annan position. Lillen däremot verkade sitta skönt.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?