Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Corinne
Mitten på Gåsen är ju utmärkt med loggan för Calin Bleu. Det är bara det att det inte ÄR mitten :x :!: . Den är ju snedskuren åt olika håll i de olika ändarna, vilket gör att sjalen hamnar snett när jag knyter. Jag trodde att det var jag som var nybörjare och värdelös på att knyta, men nu har jag kontrollmätt. Vilken luring. Det var mitt första inlägg på det här forumet, ett neg-inlägg, men jag är inte alltid neggig :). Blir det alltid så med sjalar med snedskurna ändar som har utmärkt mittmarkering?
Användarens profilbild
Av Linnea
mmm.... jättejobbigt tycker jag :x min didy ellips är lika tänker sprätta bort och sy fast på mitten mitten :wink:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Det är mitten. Av ena långsidan..... Min hoppiz har märkningen likadant. Lite knasigt men det är väl enklast för dem som gör den. Fast de kunde ju sätta en pil på loggan så man vet åt vilket håll man skall förskjuta den åt för att få mitten....
Användarens profilbild
Av CeciliaH
Samma sak med min Babylonia
Användarens profilbild
Av Tiz
Samma sak med min gamla modell av Hoppediz.
Användarens profilbild
Av Fulfot
Jag frågade och fick följande till svar:

Gauzesjalen gjordes tidigare utifrån att man skulle knyta den på höften och inte framtill. Medan de senare produktionerna ska vara lika långa då de justerat till knytning fram istället.
Användarens profilbild
Av Corinne
Aha...vad irriterande. Och jag som lider av amninghjärna, kommer ju inte alls orka tänka åt vilket håll jag ska förskjuta den. Får väl försöka märka om mitten på den eller ha knuten fortsatt käckt på sned :wink: .
Användarens profilbild
Av Fulfot
Corinne skrev:Aha...vad irriterande. Och jag som lider av amninghjärna, kommer ju inte alls orka tänka åt vilket håll jag ska förskjuta den. Får väl försöka märka om mitten på den eller ha knuten fortsatt käckt på sned :wink: .
För mig tog det ett tag att komma på att det var sjalen, trodde att det var jag som var slarvig... :roll:
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag har ingen märkning på min gås, inget märke alls, nånstans...jätteirriterande..
Användarens profilbild
Av Åsa mamma till 4
:eld: det var inte mig det var fel på, undrade varför jag knöt snett hela tiden med min nya gås.
Användarens profilbild
Av Linnea
Jennelii skrev:Jag har ingen märkning på min gås, inget märke alls, nånstans...jätteirriterande..
:mitvit:
skumt!
Användarens profilbild
Av Zandra
Åhå, det har jag undrat över med hoppisen & inte kontrollmätt. Tyckte att det var konstigt att det liksom alltid blev lite fel. :oops:
Av Annsofi
Loggan på calin bleus gauze sjal var tidigare placerad utifrån att knuten skulle hamna i sidan - därför var ena ändan längre när man skulle till att göra knuten. Sjalen gjordes så när den började tillverkas då det var det kundundersökningen i England talade för. De nya gauze sjalarna är på mitten på "riktigt" dvs när sjalen är knuten så har man lika mycket tyg kvar från båda ändar.
Användarens profilbild
Av Corinne
Annsofi skrev:Loggan på calin bleus gauze sjal var tidigare placerad utifrån att knuten skulle hamna i sidan - därför var ena ändan längre när man skulle till att göra knuten. Sjalen gjordes så när den började tillverkas då det var det kundundersökningen i England talade för. De nya gauze sjalarna är på mitten på "riktigt" dvs när sjalen är knuten så har man lika mycket tyg kvar från båda ändar.
Aha, så om jag köper en slät Gås (vilket jag har funderat på) så hamnar loggan rätt då antar jag? Å andra sidan är det kanske snyggt med knuten lite på sidan om jag tänker efter. Nu kan jag ju sluta dra och slita i den korta änden för att få den "rätt" i alla fall :wink: .
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?