Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sanna
Vad är skillnaden egentligen mellan easyn och hoppedizen??Förutom priset :roll: Båda verkar ju vara lite tunnare? Jag ska ju köpa den bästa sjalen nu, är det tänkt :) Men jag vill kunna ha den nu på sommaren oxå!

Har totalt kärat ner mig i didymos katja, men den kanske blir för varm??

det verkar ju som att easyn är det bästa valet om man vill ha den på sommaren.... men jag tycker inte den är lika fin som didyn?? :? Sen undrar jag om hoppizen är mycket sämre, det skiljer ju en del i pris :)
Av sanna
Tack för ditt svar :) Jag ska ta mig en riktig funderare så får vi se? Men som du säger, så ska man väl ta den sjalen man tycker är finast.... annars fortsätter man väl ändå att sukta efter den :D Sen hoppas jag att jag kan börja ha min son på ryggen till sommaren och då kanske det inte blir riktigt så varmt??

Kram
Av sanna
Hjälp alltså.... jag kan inte sova på nätterna :) Jag bara tänker på dessa sjalar :D nu tror jag iallafall att jag ska ha en easycare :oops: Men då är ju problemet såklart färg :? Vilken ska man ta? Det visas ju så små bilder på hemsidan! Bor i en liten håla oxå, och det finns inga sjalträffar här i närheten :cry: Nästan bud på att ta en didy, bara för den sakens skull.... jättejobbigt när man får se så små bilder ju.... den är ju så himla dyr....

Någon som sett de live och kan säga lite mer om färgerna???
Användarens profilbild
Av mia75
Efter att ha klämt på både hoppis och easyn så tycker jag så här:

Easyn är tätare i väven och något tunnare, hoppisen är lite grov i väven tycker jag.

Easyn är blankare, ser dyrare ut och är perfektare i väven, hoppisen verkar oftare ha mindre vävfel.

Det är helt enkelt en annan känsla när man ser den och tar i den. Easyn är den som jag direkt blev förälskad i! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?