Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Frigg
Någon som provat ringsjal från Zolowear? Helst på lite större barn.
Har blivit erbjuden att köpa en använd rätt så billigt men har ingen möjlighet att prova den innan. Min påg väger redan 10 kg så den måste avlasta rätt så bra.
Användarens profilbild
Av emmahawk
jag har bara provat deras siden variant. (siden-groupie som man är :lol: )De är otroligt välsydda och stadiga, när man väl hittat sitt sätt att ha den på axeln så tycker jag att de avlastar väldigt bra. Det är såklart en ensidig belastning i jämförelse med en sjal el sele med tvåsidig belastning. Siden-sjalen är lite trög att justera, men tanken är att man inte justerar den så ofta utan enkelt lyfter i och ur barnet. Jag har dock inte provat ngn av deras bomulls el stretch varianter.
Användarens profilbild
Av Miamamman
Frigg skrev:Någon som provat ringsjal från Zolowear? Helst på lite större barn.
Har blivit erbjuden att köpa en använd rätt så billigt men har ingen möjlighet att prova den innan. Min påg väger redan 10 kg så den måste avlasta rätt så bra.
Har en silk-brocade

Bild

Den är snygg. Och så är den.....har jag sagt snygg? Det är väl det den är mest.

Den avlastar helt ok, men inte superbra, det går inte att breda ut tyget nog mycket över axeln tycker ajg (i all fall på mig som är kort, det kankse funkar bättre o mman är längre.
Det är rätt trögt att justera den eftersom tyget rä tjockt, dubbelt och brett å det blir mest att man ställer in den och så får den vara så. Vilet jag tycker begränsar användandet, men å andra sidan så finns massor av användare som alltid gör så med alla ringsjalar så det är inte säkert att det är en nackdel. En fördel är ju att tyget inte glider.

Har jag sagt at den är snygg?
Användarens profilbild
Av Bina
nu är vi tre i samma tråd som skriver om exakt samma sjal URSNYGG, lite trög att justera men man lär sig ställa in den och den funkar fint :D
Av Frigg
Tack för svaren. Jag fick till slut möjlighet att prova sjalen och jag håller med om att dom är jätte snygga, fast längre än så räckte det inte. Detta var förvisso inte siden utan något tyg som skulle vara lite elastiskt. Fast jag tyckte faktiskt att det var helt stumt och avlastade väldigt dåligt, jämfört med andra ringsjalar jag provat. Dessutom var den alldeles för kort.
Fick prova en Ergo på samma gång och blev förälskad i den i stället, fast den var tyvärr inte till salu. Så nu blir det bara till att spara pengar och köpa en Ergo inför sommaren i stället.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?