- ons maj 24, 2006 22:26
Jag brukar oftast använda min gås, men idag så blåste det så förbenat så jag tog hoppisen istället. Men det var inte alls skönt. Jag kände mig klumpig, instängd, nästan lite klaustrofobi känsla. Som tur var så hade jag gåsen med mig så jag skiftade och genast kändes livet bättre igen
Antar att jag vant mig med en tunn sjal
Så nu funderar jag lite, har ju velat införskaffa en bebina, men velar som en annan velmaja
Att bebinan är tunnare än hoppisen har jag hajat, men avlastar den snarlikt? och är den varm så man även kan ha den i höst?
Andra olikheter som ni vet får ni gärna berätta om. Skulle ni anse att Bebinan är ett bra alternativ istället för hoppisen? (Bebina stjärntecken isåfall...)

Antar att jag vant mig med en tunn sjal

Så nu funderar jag lite, har ju velat införskaffa en bebina, men velar som en annan velmaja

Att bebinan är tunnare än hoppisen har jag hajat, men avlastar den snarlikt? och är den varm så man även kan ha den i höst?
Andra olikheter som ni vet får ni gärna berätta om. Skulle ni anse att Bebinan är ett bra alternativ istället för hoppisen? (Bebina stjärntecken isåfall...)
Mamma till:Tobias 040425 & Alexander 060306 och trollet i magen
Bf 20100516
Calin Bleu Gauze (Oliv)
Calin Bleu fleece (svart)
Bf 20100516
Calin Bleu Gauze (Oliv)
Calin Bleu fleece (svart)