Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av LL
Jag har funderat på en sak när jag surfar runt på sjalsidor och drömmer mig bort om nya, vackra bärhjälpmedel; varför finns inga svarta sjalar med mönster.

Nu tycker jag att den perfekta sjalen vore en svart med något diskret mönster. Tänk er easycare Hav med svart grundfärg istället för blå. Kanske svart med vita och grå ränder, gärna kompletterad med någon tunn linje i rött och/eller blått. :D

Finns någon sådan sjal för dagar då den färgglada känns för skrikig eller helt enkelt inte passar till de kläder jag har på mig?
Användarens profilbild
Av Anso
Det låter underbart!!

Olika grå nyanser i någon snygg kombination tycker jag låter snyggt - hoppas att det dyker upp.
Didy har en Indiomönstrad i svart och vitt (?).
Av LL
Jag tycker att jag har sett det mesta, men den sjalen du, Anso, tipsar om - Didy indio i svart/vitt hade jag missat. Kanske för att den inte riktigt faller mig i smaken. Vill ha något som inte är så, hur ska jag säga... "etno?", utan lite mer stilrent.

Hm, jag drömmer vidare...
Användarens profilbild
Av Anso
LL skrev:Jag tycker att jag har sett det mesta, men den sjalen du, Anso, tipsar om - Didy indio i svart/vitt hade jag missat. Kanske för att den inte riktigt faller mig i smaken. Vill ha något som inte är så, hur ska jag säga... "etno?", utan lite mer stilrent.

Hm, jag drömmer vidare...
Såg att de hade en helgrå variant av Indio på rea också "Sonder-någonting"
Användarens profilbild
Av Ester
didy aqua Welle finns ju i grått/silver
Av LL
Jodå, jag känner till de grå sjalarna och wellen aqua i grått. Har en svart trikåsjal som jag fortfarande använder ibland. Men det helsvarta (eller helgrå) kan kännas lite enahanda. Drömmer därför om en svart med lite diskret, snygg randning - eller varför inte tvåfärgad grå och svart, som hoppis gör i tex blått och mörkblått.

Ett tips till sjaldesigners alltså.
Användarens profilbild
Av Tabby
Har du sett den nya Bebina. Jättefin ju,

Bild
Användarens profilbild
Av Tabby
Man kan tydligen välja vilket sjärntecken man vill. Lite häftigt.
Användarens profilbild
Av johanna
Den var ju verkligen otroligt fin! Köp-:twisted: sitter på axeln och skrockar belåtet...
Användarens profilbild
Av johanna
Lin skrev:He, he, så det är inte bara jag som har fått besök då... :roll: :lol:
Nej, o nej. Såg att det var rea på korta Babylonior också...kanske skulle ha en att variera Hoppisen med? :oops: Klart överkomligt pris ju!

Vilken himla TUR att sjärnteckensjalen bara finns i 4,2m (som jag redan har en) och 4,9m (som jag också redan har, typ). Tänk om det hade funnits en 3,7-meters! Då hade det varit jobbigt här nu.
Användarens profilbild
Av Tabby
Johanna jag tror att de krymper efter första tvätten....hihihi (tror jag)
Användarens profilbild
Av Louise
Roligt att ni gillar Bebina med Stjärntecken. Jag tycker själv den är helt underbar.

Jag kan bara tillägga att givetvis kan vi ta hem dem i fler längder 2,70 m, 3,70 m och 5,10 på beställning :wink:

Vi har bredbandstrul just nu så jag jobbar över modem (låååååångsamt) men så snart vi får ordning på det så kommer det ut bilder på alla horoskopmönstren.
Användarens profilbild
Av johanna
Louise skrev:Jag kan bara tillägga att givetvis kan vi ta hem dem i fler längder 2,70 m, 3,70 m och 5,10 på beställning :wink:
*håller för öronen och sjunger*

Puh, jag klarade mig från att höra det där. :roll:

HJÄLP! Köp-:twisted: bits.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?