Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sanna
Hej! Är det någon som provat denna sjal?? Den ser ju jättefin ut, underbara färger men hur är kvaliten? Är den varm, kall??

Sen undrar jag oxå om ni tro hoppedizen blir för varm i sommar??
Kan man bära länge i ella roo`n?? jag ska nämligen köpa en sjal nu när mammapengarna kommer men kan ju fortfarande inte bestämma mig!! hug-a-bubben börjar kännas lite jobbig nu, min son är 4 månader, och jag känner faktiskt att jag får lite ont i axlarna när jag burit en stund i den.

Åhhh blir galen på att det finns så många fina sjalar :)
Användarens profilbild
Av Tiz
Jag har beställt en multirand som jag väntar på att den ska komma. Det är en sval sommarsjal som ska vara något elastisk. Tyget är en blandning av bomull och polyester och ska vara lite slinkigt. Själv har jag ingen aning men tycker att den är jättesnygg så jag vill ha en :)

Själv har jag en Hoppediz och är det varmt så lär jag inte bära i den. Däremot svala sommarkvällar :D Om man nu bär då...
Användarens profilbild
Av annamedsamuel
Jag har förstått att Ella Roon inte avlastar så bra som ex. Hoppediz, Storch, Didymos m.fl. som har lite bättre kvalitet. Däremot ska den vara lite svalare. Hoppedizen är ju något tunnare än ex. Storch, men den blir varm om det är en varm sommardag.
/Anna
Av sanna
Vet ni varför easycare`n är så dyr?? Är den sval så man kan ha den på sommaren, så ifall kanske det är värt priset.... om man klarar sig med den menar jag :? Är den mycket bättre än alla andrasjalara eller och isåfall varför? Någon som vet??

Blir snart tokig på att jag inte kan bestämma mig :) Vill ha en sommarsjal samtidigt som den måste avlasta bra, det verkar ju vara omöjligt??
Användarens profilbild
Av mia75
Jag ville precis som du ha en sjal som avlastar bra, men som inte är för varm. Jag köpte till slut easyn och är jättenöjd med den. Kvaliteten på den är underbar. Jag har inte så mycket att jämföra med, men jag tror att den är lite mittimellan. Kanske för varm när det är som varmast, men hur många dagar är det? :roll: Avlastar gör den suveränt! Jag är jättenöjd och för mig tror jag att den kommer att räcka som enda sjal + min bärabarn sjal som jag har till snabbärande. :D
Av sanna
Okej, vad glad jag blir :) då får det nog bli den? Min kära man har nämligen sagt att han vill ge "oss" en ny sjal eftersom lilla gossen är för stor för hug-a-bubben nu. :) Vilken färg har du och vilken längd?? Jag är ganska liten och smal kanske räcker med en kortare då??

Kram

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?