Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Isanna
Hej hopp!

Sitter och funderar lite på sjallängder och då mätte jag min Didy Wellen storlek 7 som var precis 5,2 meter (med en ände inräknad) efter tvätt. Men min Easycare var hela 5.7 meter trots att den tvättats. På www.sjalar.nu står det att den tillverkas i 5,7 % efter första tvätten. Hur är era?

Sitter nämligen o funderar på en till Easy (Måste sälja granaten först) men kanske i en lite kortare modell, men det är ju svårt att veta om man inte vet hur långa de är "på riktigt".

Nån som har koll på sjallängder?
Användarens profilbild
Av Mia
Easy är ofta längre! De anger minimiläng som sjalen kan krympa till och det innebär att de varierar fr den längd som står upp till +50cm.
Av sjaltokan
Har du tvättat den i 60 grader då?? Dum fråga kanske?! Fick precis min Lava och den får inte åka i maskinen riktigt än.. :oops: Måste ju fota först.. :lol:
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
thowida skrev:Har du tvättat den i 60 grader då?? Dum fråga kanske?! Fick precis min Lava och den får inte åka i maskinen riktigt än.. :oops: Måste ju fota först.. :lol:
Åh, kom den idag?! Nu blir jag glad för din skull!!! Visst är den underbar :loving:

Ähum, ang tvätta... jag har inte tvättat min än. Inte heller mätt den. Men den ska vara en 4,7 fast är nog längre än så. Jag vill inte att det ska krympa för mycket :shock: :?
Användarens profilbild
Av mammahappy
När mina easy:ar som jag har haft varit nytvättade har dom varit ganska så recis den längden dom ska. Kanske 10cm längre. Men sen efter lite användning så töjer den sig lite så c:a 20cm längre än vad dom ska vara har mina legat på efter lite användning.
Användarens profilbild
Av naggie
thowida skrev:Har du tvättat den i 60 grader då?? Dum fråga kanske?! Fick precis min Lava och den får inte åka i maskinen riktigt än.. :oops: Måste ju fota först.. :lol:
Tjohoooo! Du kunde inte heller motstå frestelsen :wink: Grattis :D

Isanna, min är också skitlång trots tvätt i 60 grader :shock: (men ack så underbar :love: )
Användarens profilbild
Av Isanna
Oki, då får den väl vara så här lång då. Passar ypperligt och den är ju sååå fiiiin!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?