Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av evano
#9304242
Jag väntar mitt andra barn och funderar nu lite över vilka bärverktyg jag ska använda. Med mitt förra barn började jag med en aldoria bambu soft men tyckte jag hade svårt att få till den riktigt bra. När jag fick till den var den super men annars tyckte jag den var lite svajig. Efter två veckor gick jag över till att mest använd en ergobaby med spädbarnsinlägg. Efter några månader använde jag inte aldorian alls. Sedan har jag använt diverse bärselar, jag köpte också en vävd sjal (en vatnai) och en mei taxi men fastnade aldrig för dem.

Jag tycker att bärsjal verkar med följdsamt och mysigt i många fall och blir sugen att försöka med mer sjal igen med nästa barn. Jag funderar på om en annan trikåsjal en den jag hade förut skulle passa mig bättre med nya barnet. looma sino verkar det vara många dom gillar och jag har blivit sugen på en sådan men vet inte om den kan tänkas vara så mycket annorlunda mot aldorian? Ett krux är att det är en juni-bebis så det är lätt att det blir för varmt (och det inte blir en kall och blöt sommar...).
#9304484
Jag har burit tre nyfödingar i sino. Aldoria gillar jag inte riktigt då jag tycker att den är för svajig. Sedan är jag ju en stor fan av mam:eco, men kraftigare. wbs finns ju också. Sino, mam eco eller wbs säger jag. Sinon är lättast att hantera.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?