Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av WTF
#9286236
Hej alla!
Tösen har hunnit bli nio månader och jag vill byta ut Mam Econ mot en sele (har faktiskt inte använt sjalen på länge), men vilken ska jag välja? Jag kan inte så mycket om selar men jag vill en som är enkel att använda, går att ha både på magen och ryggen och barnet både framåt och bakåt i (finns det?) samt att hon ska kunna sova i den. Jag är 167 cm lång och väger 59 kilo, vilken tror ni passar mig bäst?
Användarens profilbild
Av marmite
#9286337
Vill du kunna bära barnet utåtvänt tror jag egentligen bara babybjörn one och beco gemini är alternativen och ingen av dem är särskilt fantastiska (tycker jag) åt ett barn som börjar närma sig tiokilosstrecket. Om du kan kompromissa med framåtvänt tycker jag du ska titta på boba (2g eller 3G) eller beco soleil. Möjligtvis ergo eller manduca?
Användarens profilbild
Av bonden
#9286339
Att bära framåtvänt begränsar verkligen utbudet, men kan du tumma på det så kan jag bara varmt rekommendera Manduca som min 11 kilos tjej fortfarande sitter kanonbra i både på mage och rygg. De andra alternativet som Marmite nämner ovan är också bra selar.
Av WTF
#9286595
Tack för era svar! Är det så begränsat med att kunna ha barnet åt båda hållen så struntar jag i det. En bekant har en Ergo som hon var jättenöjd med och pratade väldigt gott om. Ska kolla in de andra ni skrev om också!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?