Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av stidah00
#9283970
Har en Beco Soleil som jag gillar mer och mer, men insåg plötsligt att den kanske är obekväm för min 7månaders. Höftavbärarbältets överkant skulle kunna vara hård att sitta på för barnet. Jag försöker känna med handen när jag bär men tycker det är svårt att avgöra hur "vinkeln" blir liksom. Nu har ju barnet blöja av nåt slag för det mesta som vadderar men jag vill ju kunna bära sen också (förhoppningsvis blöjslut om ca ett år). Jag har inte märkt av nåt missnöje, men 4-åringen sa att det var en obekväm kant när hon provåkte. Inte helt pålitligt dock eftersom hon hört när vi diskuterade problemet, hon åker dessutom väldigt sällan sele.
Jag är 170 cm, väger 75-80 kg och har rätt utstående rumpa men det verkar bli ungefär samma grej på min smala man (ca 176 cm, ca 60 kg).
Är det nån som känner igen detta? Oroar jag mig i onödan? Jag tror att det kan bli likadant på gemini, samma "hårdhet" på höftbältet.
Användarens profilbild
Av Sanna81
#9284728
Nu vet jag inte om en beco soleli skiljer sig mycket från en beco butterfly som jag haft, men min dotter satt både i den och andra selar när hon var tillräckligt stor för att prata, och hon klagade i alla fall aldrig över att den var obekväm.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?