Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Eyia
Nu blir jag jätteledsen =( Upptäckte precis att det börjat gå hål på favoritsjalen!! Det är inte ett definitivt hål utan precis när det börjar gå hål, med lite trådar kvar. Men ändå!! Som jag fattat det så ska man inte använda en sjal med hål i, för det är inte säkert längre?! Hur ska jag klara mig utan min favoritsjal Didymos Pfau Aqua som jag köpte av Bebile74 och som inte finns ny längre :purskis: Någon som har en till salu?

Fy farao!
Av Sofie
Tråkigt! Jag blir alltid ledsen när det blivit hål eller skada :heart:

Men jag har enormt svårt att se hur det skulle vara osäkert att använda sjalen pga av ett litet hål. Är det inte bara nån sån "vi vill avskriva oss alla olycksfall"-grej som amerikanska företag gillar att formulera?
Laga hålet så inget litet finger kan fastna så är det nog fritt fram att använda sjalen?
Användarens profilbild
Av Marion
Sofie skrev:Tråkigt! Jag blir alltid ledsen när det blivit hål eller skada :heart:

Men jag har enormt svårt att se hur det skulle vara osäkert att använda sjalen pga av ett litet hål. Är det inte bara nån sån "vi vill avskriva oss alla olycksfall"-grej som amerikanska företag gillar att formulera?
Laga hålet så inget litet finger kan fastna så är det nog fritt fram att använda sjalen?
:iagree: Jag tror inte heller att det är någon fara :).
Användarens profilbild
Av SCSI
Det är ju så ruggigt mkt tyg / många trådar som delar på belastningen i en sjal, så jag tycker inte heller att ett litet hål för så mkt. Jag skulle laga för att det inte ska gå upp mer och sen glatt bära vidare! (jag har förresten burit massor i en väldigt urtvättad typ gås som har flera stoppningar och småhål utan att det nånsin känts som nån risk)
Användarens profilbild
Av Eyia
Ok, tack allihopa. Ska försöka fixa det då =) Skönt, det lugnar mig lite. Tycker ju så förbaskat mycket om den!
Användarens profilbild
Av Eyia
Så här ser hålet ut. Jag kan inte hitta några lösa trådar någonstans.

Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?