Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Känner att jag absolut måste köpa en svalare sjal än storken till sommaren :wink:
Men vilken ska jag välja?
Är det en Ellaroo man ska satsa på då?
Skulle hellst vilja ha en didimos ellips svart, men det är väl ingen "sommarsjal." (men sååå fin :love: )

(En kompis frågade om man behövde så många sjalar som jag har eller om det bara var jag som var galen... :lol:
behöver och behöver... :rodna: )
Av Aelia
En gås kanske?
Användarens profilbild
Av mammahappy
rebozo tycker jag är väldigt tunn och sval.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Jag har precis fått hem en Gauze i azurblått. Inte hunnit testa den än (Emil hade somnat för natten när jag tog in posten) :wink:

Får se om det blir en provtur imorgon, så kan jag rapportera. Du är välkommen att prova om du vill. Vi kan tyvärr inte komma på sjalträffen nästa vecka (men vi är hemma i helgen).
Av sjaltokan
Åsa hemmamamma till 3 skrev:En kompis frågade om man behövde så många sjalar som jag har eller om det bara var jag som var galen... :lol:
behöver och behöver... :rodna:
Jo man BEHÖVER, ser det som ett klädesplagg, vem äger bara en tröja (??), klart man vill ha lite olika färger att variera mellan.. :lol:
Användarens profilbild
Av Åsa mamma till 4
Jag har precis fått hem en Gauze i azurblått. Inte hunnit testa den än (Emil hade somnat för natten när jag tog in posten)

Får se om det blir en provtur imorgon, så kan jag rapportera. Du är välkommen att prova om du vill. Vi kan tyvärr inte komma på sjalträffen nästa vecka (men vi är hemma i helgen).
Du har PM :D
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Nu har vi tagit en premiärtur med skrynkelgåsen. Inte för att vädret krävde någon svalare sjal direkt :wink: , mulet och duggregn. Men man måste ju prova.

Körde vanligt X-omslut som vi brukar göra på fm-promenaden i skogen. Det gick lätt att knyta och få till. Bra med liten flärp som mittmarkering (måste ta mig i kragen och sy dit något på mina andra sjalar).

Klart mycket mindre tyg på ryggen. Det blir ju fortfarande varmt på magen eftersom barnet sitter lika tätt. Men förhoppninsgvis blir det svalare på barnets rygg också :wink:

Sjalen var nytvättad, men det kändes inte som den töjde sig under den dryga timme vi var ute. Upplevde att knytningen "höll", det kändes inte som om tyget gled (bra med skrynklorna tror jag). Blev nog lite tröttare mellan skulderbladen än när jag bär motsvarande med någon av Storkarna. Men inte så farligt. Gillade att kanterna var lite slappare, då var det lätt att dra upp X-et över Emils huvud när han somnat. Han hade ändå lite rörelsemån och kinden blev inte tryckt mot mitt bröst.

Känns som en bra sommarsjal tycker jag. Gillar bomull. Hade en Rebozo förut i syntet, och den upplevde jag gled mer undan. Knytningen höll inte. Sen gillar jag inte syntet (men det finns nog Rebozo i bomull också?).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?