Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maria & Hugo
Träffade en arbetskompis idag som har en tre veckor gammal bäbis. Hennes man är för lång för babybjörn-selen (tydligen så räcker inte rämmarna till om man är storvuxen). Är det någon som vet ngn bra alternativsele som är lätt att använda, passar för långa och helst kan användas innan barnet är helt stabilt i nacken?
Användarens profilbild
Av marlene
Babybjörn finns med extra långa band, åtminstone fanns det när wille var nyfödd. Vi köpte en sån innan jag hade upptäckt sjalarnas underbara värld. Men det finns säkert andra bättre selar man kan använda. Man kan ju använda ERGOn om man har en insats, som ser ut som ett litet babytäcke så det borde vara super enkelt att fixa ett själv. Antingen sy själv eller ta ett befintligt täcke.
Användarens profilbild
Av Maria & Hugo
fanns det?!

Jag var precis inne på deras hemsida och kollade och det står inget om det. De säljs nog tyvärr inte längre då...
Användarens profilbild
Av marlene
Ja nu hittar jag förståss inte sidan vi köpte den ifrån, det borde ju gå att fråga på nån affär?
Av Marielle med Runa
Sutemin finns ju i en massa olika storlekar. Long straps är väl modellen som är avsedd för just långa personer.
Av Marielle med Runa
Fast nu kom jag på att man helst inte kan skall använda Sutemin före 4 mån. Hm, hm... nu blev det genast lite knepigt.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?