Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
som finns nu på Knyt-an. Någon som testat? Jag tycker den ser mysig ut...
Av Annamamman
HAr inte provat, men den så skön ut, tycker jag.
Användarens profilbild
Av mian
Såg jättemysigt ut! Synd att det är så dyrt :(
Användarens profilbild
Av diddeldi
vilken ovanlig vaddering det var på axelbanden, inget alls på det man har på axlarna utan bara längre ut. är det nån som har provat den typen av vaddering? är det skönt?
Användarens profilbild
Av KATARINA
Jag vet inte om ni menar vad det stod på min hemsida om den, isåfall hade jag skrivit lite fel såg jag :oops:

Vadderingen sitter alltså långt in för att hamna där de går över barnets ben innan man knyter under rumpan. Enligt tillverkaren så har de experimenterat en hel del och kommit fram till att vaddering över axlarna inte gör så mycket varken från eller till för bärkomforten utan mer axelbandens placering och bredd. Personligen kan jag dock inte uttala mig om det men jag har provat Sköldpaddan och även använt den längre stunder och tycker att den är jätteskön och avlastar bra.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Jag har faktiskt provat den ju :) Men bara en kort stund sen har jag för mig att det var nån som ville ner igen. Men det jag kände kändes bra iaf. Jag gillade den :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?