Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av bubbel
#9195525
Jag behöver något som kan hjälpa mig att orka bära Lilleman på höften när han vill upp. Han är 16 månader och vill ju som de allra flesta i den åldern upp och ner mest hela tiden. Det ska inte vara för att bära längre stunder, han vill just upp för en stund och jag orkar inte heller bära någon längre stund då han väger 21,4 kg. Så enkelt som möjligt, något som hjälper mig att spara fogar och rygg. Det får inte heller vara för mycket som håller om, det gillas inte alls av herrn.
Användarens profilbild
Av sabe
#9196563
Ringsjal har jag brukat använda så när M var mellan 1 år och 2 år ungefär var det praktiskt, men det ska ju gå att bära längre än så :hmm: För M vägde nog mindre än 10 kg då (minns inte riktigt men låg två kurvor under medelkurvan). Hoppas du hittar något bra sätt att bära på :heart:
Användarens profilbild
Av Labyrint
#9196928
Jag har provburit en kompis på cirka 70 kilo på en hipseat och det var rätt stor skillnad mot att bära utan även om det såklart var tungt. Jag tyckte hipseat var väldigt praktiskt när Clara var mellan 1 och 1,5, det där ständiga upp-ner-upp-ner. Jag tror absolut du kan ha nytta av en alltså.
Av bubbel
#9198974
sabe skrev:Ringsjal har jag brukat använda så när M var mellan 1 år och 2 år ungefär var det praktiskt, men det ska ju gå att bära längre än så :hmm: För M vägde nog mindre än 10 kg då (minns inte riktigt men låg två kurvor under medelkurvan). Hoppas du hittar något bra sätt att bära på :heart:
Jag har provat med ringsjal, tyvärr är han för tung för min axel.
Av bubbel
#9198975
Labyrint skrev:Jag har provburit en kompis på cirka 70 kilo på en hipseat och det var rätt stor skillnad mot att bära utan även om det såklart var tungt. Jag tyckte hipseat var väldigt praktiskt när Clara var mellan 1 och 1,5, det där ständiga upp-ner-upp-ner. Jag tror absolut du kan ha nytta av en alltså.
Låter lovande :D

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?