Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Nkoko
Hej,
Är det någon här som har (provat) en Ergobaby Stowaway och vill förklara skillnaden på den jämfört med de andra Ergobabysarna (och om skillnaderna är positiva eller negativa)? Förutom det uppenbara att vikten är mindre och att de går att stoppa i sin ficka.
Användarens profilbild
Av God_cares
Tass!
Av Nkoko
Har inte provat den men fick nu (via telefon med babyland) höra att Stowaway är "inte lika bekväm som de andra selarna eftersom den är tunnare och mindre vadderad, men den fungerar finfint för kortare stunder. Ska man däremot bära mycket och långt...."
Hoppas någon har provat och vet mer! :?
Av A-M
Ingen som provat??!! Står och velar om vi ska köpa den men vill gärna ha lite tankar om den!
Av Isadora
Vill man ha en bekväm sele som dessutom tar liten plats nedpackad, vill jag rekommendera Connecta. Den finns nu även som Toddlersele. www.connectababycarrier.com
Den finns också i solarweave, ett tyg som torkar snabbt och ger bra solskydd, samt är väldigt sval och bekvämt att bära med annars också.
Av p_sarah
Jag såg en på Gröna Lund igår men har inte provat själv. Pappan som bar tyckte babybjörn var något bekvämare ( för bäraren). Nuff said :P

Axelbanden var väldigt smala och såg ut att skära in en del men barnet såg ut att ha det gott iaf!
Av A-M
Gillar den! Den är mjukare än Mancan och lillan, 5 månader, sitter bättre i den. Har dock inte burit storasyster, 3 år, i den än. Möjligt att den avlastar sämre. Dock har vi rätt nätta barn. Gillar att den går att stoppa i "sig själv". Än är nackskyddet/solskyddst det enda jag gillar bättre på Manducan, på Stowawayn håller det inte barnets huvud utan tjänar bara som solskydd till en 5 månaders baby.
Av Isadora
Det där kanske låter som något för kusinen och hennes bebis. Hur är den att bära med längre stunder? Är den lika låg i ryggen som vanliga Ergo? Personligen gillar jag Manducans rygghöjd till små bebisar.
Av A-M
Har tyvärr ingen vanlig Ergo att jämföra med... Kan jämföra med Manducan. Vår dotter väger knappt 6 kg än så henne går det bra att bära :-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?