Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MazarinRebus
#9187453
Jag vill kunna bära mina 1 och 3 åringar och då helst i en sval sjal. Den ska gå att ammas ur, ha på ryggen, sövas i osv. Och helst vill jag ha en färgglad randig som inte kostar skjortan.
Har sedan innan en moby wrap långsjal och en oanvänd ringsjal och ergo selen som används dagligen (känns som att det börjar bli lite tungt i selen dock).
Vad letar jag efter?
Användarens profilbild
Av dolvis
#9187535
Jag säger meitai, men jag har heller aldirg fått till det med långsjal efter trikå. Puffar med detta svar för mer erfarna sjalare att få syn på tråden!
Användarens profilbild
Av dolvis
#9190055
Ja, det är ett mellanting mellan sjal och sele. Om den har utbredbara axelband blir avlastningen nog ungefär som sjal. Fast en sjal är nog enklare att anpassa i storlek på sittytan om du har två olika stora barn.

Kan ingen som är lite kunnigare hjälpa TS innan hon ger upp försöken om hjälp på det här SJALforumet? :wink: :)
Av denisejulietta
#9190956
Hej! Tycker dina önskemål passar bra in på hur jag upplever min amazonas carry sling. Jag bär min 11 månaders i den och tycker den är stadig, och samtidigt sval. Jag har inte buriy något större barn i den så vet inte hur den funkar till det. Billig är den också :-) Det är den enda vävda sjalen jag provat, så jag har inget att jämföra med.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?