Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av CatrinL
Såg Beco Soleil på deras hemsida, någon som testat den och vet om den finns till försäljning i någon butik i Stockholmsområdet? Hittade ingen info på nätet ang. pris eller återförsäljare i Sverige och jag vill prova innan jag köper :D
Användarens profilbild
Av Andelle
Den har precis lanserats i USA och det brukar dröja ett tag innan nya produkter kommer till Europa/Sverige.

Jag är också nyfiken och hoppas den dyker upp snaaaart :vågen:

http://www.tinytots.se/ som har agenturen för Beco borde veta när den kan tänkas komma.
Användarens profilbild
Av marmite
Liiite snålt att den säljs utan huvudstöd! Tycker det är ok att sälja spädbarnsinlägg separat, eftersom en del inte behöver det, men huva? Skulle velat se väskan som tydligen ska höra till!
Användarens profilbild
Av Andelle
marmite skrev:Liiite snålt att den säljs utan huvudstöd! Tycker det är ok att sälja spädbarnsinlägg separat, eftersom en del inte behöver det, men huva? Skulle velat se väskan som tydligen ska höra till!
Enligt Becos FB kommer den iaf initialt komma med huvudstöd men det kanske är ett introduktionserbjudande. Tycker också det är irriterande att tillbehör som är nödvändiga säljs separat.
Användarens profilbild
Av mammagumman
Beco Soleil kommer i början av maj. Vi kommer att ta in den med huvudstödet till och som försäljare tycker jag också det är dumt att selen skall säljas med huvudstödet som tillägg 8)

CatrinL du kan alltså testa den hos oss när den väl kommit i lager :tumup:
Användarens profilbild
Av mammagumman
Andelle skrev:Åh så snart :app:
Vet du om den kommer ligga på samma pris som Gemini?
Samma pris, utom de i ekologisk bomull som blir lite dyrare :D
Användarens profilbild
Av Andelle
Nån här som hunnit testa Soleil? Min bebis växer som ogräs så denna kan nog bli lagom om inte alltför länge :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?