Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
#9203536
anna76 skrev:
nano skrev:
Va kul, ja mitt pris var ju med frakt också. Det gick ju på typ 200 :shock:
VA?? :shock: Min frakt gick på 70kr och den är inräknad i priset...
Fraktpriaerna från USA gick nyss upp mängder till utlandet. Kan kanske vara det?
Av nano
#9203539
anna76 skrev:
nano skrev:
Va kul, ja mitt pris var ju med frakt också. Det gick ju på typ 200 :shock:
VA?? :shock: Min frakt gick på 70kr och den är inräknad i priset...
Hm, kanske minns fel? Nåja, det blev en bit över 1000-lappen totalt iaf :rodna:
Användarens profilbild
Av KATARINA
#9203540
Ponyo skrev:
anna76 skrev:
nano skrev:
Va kul, ja mitt pris var ju med frakt också. Det gick ju på typ 200 :shock:
VA?? :shock: Min frakt gick på 70kr och den är inräknad i priset...
Fraktpriaerna från USA gick nyss upp mängder till utlandet. Kan kanske vara det?
Oj, har de :?
Användarens profilbild
Av Andelle
#9203541
Ponyo skrev:
anna76 skrev:
nano skrev:
Va kul, ja mitt pris var ju med frakt också. Det gick ju på typ 200 :shock:
VA?? :shock: Min frakt gick på 70kr och den är inräknad i priset...
Fraktpriaerna från USA gick nyss upp mängder till utlandet. Kan kanske vara det?
Men den säljaren finns ju i Israel :lol:
Av Ponyo
#9203551
Andelle skrev:
Ponyo skrev:
anna76 skrev:
nano skrev:
Va kul, ja mitt pris var ju med frakt också. Det gick ju på typ 200 :shock:
VA?? :shock: Min frakt gick på 70kr och den är inräknad i priset...
Fraktpriaerna från USA gick nyss upp mängder till utlandet. Kan kanske vara det?
Men den säljaren finns ju i Israel :lol:
:duh: :rofl:
Av kereli
#9208839
Nu funderar jag på att slakta en hoppe som aldrig används och sy något liknande den ni tipsade om på etsy...
Verkar så ruskigt smart att kunna ändra bredden på sittdelen. Har Nano eller Anna lust att ta en bild på sin MT utbredd så att det går att ana sig till konstruktionen? :)
Av nano
#9209059
kereli skrev:Nu funderar jag på att slakta en hoppe som aldrig används och sy något liknande den ni tipsade om på etsy...
Verkar så ruskigt smart att kunna ändra bredden på sittdelen. Har Nano eller Anna lust att ta en bild på sin MT utbredd så att det går att ana sig till konstruktionen? :)

Kan försöka fixa bild. Kan inte lova till ikväll dock men under morgondagen iaf :)
Av nano
#9213807
kereli skrev::heart: tack :heart:

Jag har inte glömt dig men min kamera har laddat ur och eftersom jag laddar den så sällan har jag förlagt min laddare.... *suck* Och inte har jag nån fancy mobil att ta bild med heller, återkommer när jag hittat laddaren :roll:
Användarens profilbild
Av Mammazenita
#9214047
Borde det inte gå att " knyta in" en pyttis i grodposition äv. I en MT ? ( jag bar i vävd sjal fr start o gjorde alltid så). Tänker att det löser "problemet" med för bred panel.
& lycka till med de små härliga nyfödingarna :loving:
Av kereli
#9214168
Mammazenita skrev:Borde det inte gå att " knyta in" en pyttis i grodposition äv. I en MT ? ( jag bar i vävd sjal fr start o gjorde alltid så). Tänker att det löser "problemet" med för bred panel.
& lycka till med de små härliga nyfödingarna :loving:
Det funkar säkert om man har en liten som accepterar att ha benen inne... Min första gick aldrig med på det, men var å andra sidan en stark typ som lyfte huvudet någon timme gammal o vände sig åt båda håll när han var tre veckor, då kändes det ok att knyta med benen ute ;-)
Och oavsett så kanske det är svårt att få samma bredd att passa en tremånaders och en tvååring, alltså efter den riktiga pyttisperioden är slut.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?