Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Carolinah
#9161257
Sån Kanga, Kitenge, el vad det nu heter, var kan man få tag på det?
Användarens profilbild
Av zink
#9161439
Ketronya skrev:Här finns en shop: http://watatu.jetshopfree.se/default.aspx

Man kan också använda ett vanligt tygstycke, vilket som helst egentligen. :)
För de är ju inte vävda på det där "särskilda diagonala elastiska" (som jag aldrig kommer ihåg vad det heter) sättet?
Användarens profilbild
Av zink
#9161444
Du kan ju kolla om denna finns med Reinfeldt istället?

Bild

Kanga till minne av när Barack Obama valdes till president i USA. Äkta kanga från Tanzania i 100 % bomull. Med texten: "Hongera Barack Obama" = "Grattis Barack Obama" och "Upendo na amani ametujalia Mungu" ungefär: "Kärlek och fred har getts till oss av Gud"

Jag har dito i arvegods fast från 60-talet och Liberias dåvarande president Tubman ;-)
Användarens profilbild
Av Ketronya
#9161456
zink skrev:
Ketronya skrev:Här finns en shop: http://watatu.jetshopfree.se/default.aspx

Man kan också använda ett vanligt tygstycke, vilket som helst egentligen. :)
För de är ju inte vävda på det där "särskilda diagonala elastiska" (som jag aldrig kommer ihåg vad det heter) sättet?
Diagonalvävd. :D
Användarens profilbild
Av Ketronya
#9161458
zink skrev:Du kan ju kolla om denna finns med Reinfeldt istället?

Bild

Kanga till minne av när Barack Obama valdes till president i USA. Äkta kanga från Tanzania i 100 % bomull. Med texten: "Hongera Barack Obama" = "Grattis Barack Obama" och "Upendo na amani ametujalia Mungu" ungefär: "Kärlek och fred har getts till oss av Gud"

Jag har dito i arvegods fast från 60-talet och Liberias dåvarande president Tubman ;-)
Hihi, vad coolt! :) Jag hade velat ha en med Göran Persson jag. :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Carolinah
#9161551
honungsmarmelad skrev:Afrika.
Haha, jo jag vet men har ingen tripp planerad dit inom det närmaste :)
Användarens profilbild
Av Carolinah
#9161552
zink skrev:Du kan ju kolla om denna finns med Reinfeldt istället?

Bild

Kanga till minne av när Barack Obama valdes till president i USA. Äkta kanga från Tanzania i 100 % bomull. Med texten: "Hongera Barack Obama" = "Grattis Barack Obama" och "Upendo na amani ametujalia Mungu" ungefär: "Kärlek och fred har getts till oss av Gud"

Jag har dito i arvegods fast från 60-talet och Liberias dåvarande president Tubman ;-)
Oh ja en med Reinfeldt vore ju underbart, eller inte :)
Användarens profilbild
Av Carolinah
#9161554
zink skrev:
Ketronya skrev:Här finns en shop: http://watatu.jetshopfree.se/default.aspx

Man kan också använda ett vanligt tygstycke, vilket som helst egentligen. :)
För de är ju inte vävda på det där "särskilda diagonala elastiska" (som jag aldrig kommer ihåg vad det heter) sättet?
Mmm får ta och läsa på om det där..
Användarens profilbild
Av Carolinah
#9161603
Tivedstrollet skrev:Ibland har de i världsbutiken också. Om du nu bor på ett ställe där det finns en världsbutik.
Nä det kan jag inte tänka mig, här bor bara några tusen. Hittade en massa på ebay till bra pris, kanske skulle ta en därifrån.
Användarens profilbild
Av zink
#9162265
Carolinah skrev:
Tivedstrollet skrev:Ibland har de i världsbutiken också. Om du nu bor på ett ställe där det finns en världsbutik.
Nä det kan jag inte tänka mig, här bor bara några tusen. Hittade en massa på ebay till bra pris, kanske skulle ta en därifrån.
Testa med en köpesannons här också!
Användarens profilbild
Av lingonben
#9162395
Den här tråden fick mig att börja leta i tygskrubben... En kompis till mig var i Tanzania för en massa år sedan och jag fick en massa tyger av henne när hon rensade sina förråd. Bland tygerna finns en kanga, eller eg två. Den är i par och inte fållad. Så nu blev jag ivrig att klippa itu den och fålla så jag kan provbära med den! :D
Den är ganska mörk med svart-grön-brun botten och så orange mönster och texten: Shika ya wazazi upate radhi, som jag googlat mig till betyder "Obey your parents and you will be blessed". :roll: :wink:
Om någon är intresserad av den andra så tror jag nog att jag bara behöver en... :tumup: Jag ska försöka fota och lägga upp bild imorgon!
Användarens profilbild
Av Carolinah
#9162678
lingonben skrev:Den här tråden fick mig att börja leta i tygskrubben... En kompis till mig var i Tanzania för en massa år sedan och jag fick en massa tyger av henne när hon rensade sina förråd. Bland tygerna finns en kanga, eller eg två. Den är i par och inte fållad. Så nu blev jag ivrig att klippa itu den och fålla så jag kan provbära med den! :D
Den är ganska mörk med svart-grön-brun botten och så orange mönster och texten: Shika ya wazazi upate radhi, som jag googlat mig till betyder "Obey your parents and you will be blessed". :roll: :wink:
Om någon är intresserad av den andra så tror jag nog att jag bara behöver en... :tumup: Jag ska försöka fota och lägga upp bild imorgon!
Ja gör det! Kul att du blev inspirerad också :)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?