Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lingonben
#9162782
Två halvtaskiga bilder...
Bild
Bild
Den första för ljus (men härligt att solen skiner ute! 8) ) och bärbilden innehåller så mycket annat stök... :rodna: så det är nästan svårt att se sjalen! :roll: Och så hamnade hon lite långt ned pga av att hon inte var lika sugen på att testa nytt som mamman! :lol: Det orangea är rätt knalligt, syns bättre på bärbilden.
Användarens profilbild
Av Carolinah
#9162963
Vad skulle du vilja ha för den?
Användarens profilbild
Av lingonben
#9163358
Carolinah skrev:Vad skulle du vilja ha för den?
Jag funderade en stund och kände att det kändes konstigt att sälja när jag fått dem av en vän. Så jag har valt att ge bort den andra till en vän som hörde av sig och som jag gärna gav bort den till. :heart:
Hoppas du inte tar illa upp.
Användarens profilbild
Av Carolinah
#9164052
lingonben skrev:
Carolinah skrev:Vad skulle du vilja ha för den?
Jag funderade en stund och kände att det kändes konstigt att sälja när jag fått dem av en vän. Så jag har valt att ge bort den andra till en vän som hörde av sig och som jag gärna gav bort den till. :heart:
Hoppas du inte tar illa upp.
Självklart inte! :)
Användarens profilbild
Av KATARINA
#9188372
Ketronya skrev:
zink skrev:Du kan ju kolla om denna finns med Reinfeldt istället?

Bild

Kanga till minne av när Barack Obama valdes till president i USA. Äkta kanga från Tanzania i 100 % bomull. Med texten: "Hongera Barack Obama" = "Grattis Barack Obama" och "Upendo na amani ametujalia Mungu" ungefär: "Kärlek och fred har getts till oss av Gud"

Jag har dito i arvegods fast från 60-talet och Liberias dåvarande president Tubman ;-)
Hihi, vad coolt! :) Jag hade velat ha en med Göran Persson jag. :Hahaa:
Det vore nåt! :Hahaa:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?