Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
#9146347
Jag röstar också på hybrid. Men där gäller det att man inte är så rädd för att det ser krångligt ut. Trots att det inte är krångligt.

Jag är inte selfantast, för jag behöver bättre avlastning över axlarna. Men Butterfly är bra på så sätt att remmarna är väl vadderade och långa. Och att den fick mig att börja våga bära på ryggen utomhus.
Av Grönöga1
#9146355
Men jag vill slippa fippla efter remmarna bakom ryggen. Har två stycken meitais och tycker det är väldigt krångligt, faktiskt. Men tack ändå!
Av Isadora
#9147320
Connecta Integra www.connectababycarrier.com älskar jag! Inget dumt avbärarbälte som är ivägen för fläsket. Och heller inga tunna svårjusterade remmar som skär in. Nylondelen av axelremmarna är lika breda som midjebältet. Axelremmarna kan man korsa, och huvudstödet är det bästa jag provat. Dessutom är selen lätt att ta med i väskan eller vagnen. Nu har de dessutom lanserat en toddlersele. F
Så för att ha råd med en sådan ligger min svarta Connecta under säljes.
Av Grönöga1
#9147551
Isadora skrev:Connecta Integra http://www.connectababycarrier.com älskar jag! Inget dumt avbärarbälte som är ivägen för fläsket. Och heller inga tunna svårjusterade remmar som skär in. Nylondelen av axelremmarna är lika breda som midjebältet. Axelremmarna kan man korsa, och huvudstödet är det bästa jag provat. Dessutom är selen lätt att ta med i väskan eller vagnen. Nu har de dessutom lanserat en toddlersele. F
Så för att ha råd med en sådan ligger min svarta Connecta under säljes.
Intressant! Hittar dock inte den under säljes.
Av haroldentwist
#9564677
KATARINA skrev:
Grönöga1 skrev:Tula baby verkar svårt att köpa. Hittar bara toddler. Den är 37 cm i sittytan. Känns lite brett? Det står att den är från 7 kilo men lillan har lång överkropp och korta ben så just nu kommer den nog inte passa. Det är precis att hon sitter bra i manducan.
Tula Baby finns här https://keababies.com/collections/bandana-drool-bibs
Synd att de inte säljs längre...
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?