Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av LillaGrodan
Någon som haft/testat båda och har någon uppfattning om fördelar och nackdelar samt favorit.
Användarens profilbild
Av God_cares
Stor tass, väljer också mellan dessa men har inte testat någon än
Av LillaGrodan
God_cares skrev:Stor tass, väljer också mellan dessa men har inte testat någon än
Jag har googlat runt en hel del och det verkar utan tvekan så att aldoria av många upplevs som lite svajig. Jag vill ha en stadig trikåsjal, så har mer eller mindre avskrivit den. Jag har använt en sino till mina tidigare barn och älskade den verkligen....men sålde den :( . Funderar lite på en MaM eco istället.....varmare, men....ja. VILL HA TILLBAKA MIN SINO!
Användarens profilbild
Av God_cares
Med L gick jag direkt på gås men vill testa trikå nu. Jag är väldigt väldigt varm av mig och eftersom Orvar kommer på sommaren behöver jag en sval. Därför lockas jag av bambun men vet inte hur sval sinon är egentligen? Verkar ju inte vara helt omöjligt att få tag på en begagnat.
Av Isadora
Vad hände med Looma? Jag har bara känt på Aldorian som hastigast när en kompis bar i en sådan i affären en dag. Hon upplevde den som svajig och kunde inte bära i den så länge. Jag tror dock att om jag hade fått visa och rätta till knytningen lite, hade det fungerat längre. Sino har jag ägt och gillat. Men den är ju heller inte den stadigaste trikåsjalen. Jag hade valt en WBS. Den känns inte så tjock, och bredden och stadgan i tyget gör att den fungerar länge. Jag vill gärna kunna bära i trikå hela första året.
Finns Baby Bundler fortfarande att få tag på?
Användarens profilbild
Av CasaMia
Min favorit var WBS med förra, men nu har jag även köpt en sino till trean som kommer snart.

Är det fortfarande de som gäller?
Av LillaGrodan
Nu har jag fått tag i min sino :vågen: . Känner mig jättenöjd - sino samt MaM:s eco väntar nu på liten bebis.
Användarens profilbild
Av Cisco
Precis mina funderingar här!
Begagnad trikåsjal - blir det inte för uttöjt..? :roll: Jag var först inne på att hitta en Sino, men beslutade mig för an Aldoria för bebis kommer mitt i sommaren och jag blir så varm... Så verkar många tycka den är svajjig.. :roll:
Hur resonerar du nu, God_cares?
Av LillaGrodan
Cisco skrev:Precis mina funderingar här!
Begagnad trikåsjal - blir det inte för uttöjt..? :roll: Jag var först inne på att hitta en Sino, men beslutade mig för an Aldoria för bebis kommer mitt i sommaren och jag blir så varm... Så verkar många tycka den är svajjig.. :roll:
Jag hade ju en sino till båda mina första barn och den var ändå mer eller mindre som ny när jag sålde den vidare. Användes mycket flitigt. Fick tag på en sino nu via blocket som säljaren knappt använt så är verkligen jättenöjd. Köpte en MaM:s eco ett par dagar innan också och den tror jag också att jag kommer att gilla. För mig är det viktigt med stabilitet så därför var jag tveksam till aldoria.....men samtidigt finns det många som gillar den och svalast av trikåsjalarna är den nog.
Användarens profilbild
Av Cisco
LillaGrodan skrev:
Jag hade ju en sino till båda mina första barn och den var ändå mer eller mindre som ny när jag sålde den vidare. Användes mycket flitigt. Fick tag på en sino nu via blocket som säljaren knappt använt så är verkligen jättenöjd. Köpte en MaM:s eco ett par dagar innan också och den tror jag också att jag kommer att gilla. För mig är det viktigt med stabilitet så därför var jag tveksam till aldoria.....men samtidigt finns det många som gillar den och svalast av trikåsjalarna är den nog.
Hmm. Jag hade en minimumdus till dottern och den var väl bra, men väldigt varm och bred. Så bra att veta hur bra Sinon håller töjbarheten, så att säga. Hur skulle du säga tt den är värmemässigt? Tänk för en mitt i sommaren-bebis.
Användarens profilbild
Av CasaMia
Så Aldoria är en riktig tunnis alltså?
Kanske man skulle prova en sån oxå då, eftersom jag nog är ganska varm av mig (och yngsta dottern är en kamin när hon sover, så det kanske blir så med mini oxå)
Vad brukar de kosta begagnat?
Användarens profilbild
Av CasaMia
Så Aldoria är en riktig tunnis alltså?
Kanske man skulle prova en sån oxå då, eftersom jag nog är ganska varm av mig (och yngsta dottern är en kamin när hon sover, så det kanske blir så med mini oxå)
Vad brukar de kosta begagnat?
Användarens profilbild
Av God_cares
Jag har inte resonerat färdigt :hmm: Med L hade jag mei tai och gauze från början men nu har jag sålt gauzen och har en WBB och en Zara original istället och dem har jag inte testat i riktigt varmt väder. Svårt är det!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?