Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Carolinah
Kanske varierar men tänker främst på earthy rainbow, northern lights mfl.
Användarens profilbild
Av Ingah
Både Northern lights och Betula som jag har har sneda ändar. Min Big Sur som har fransar har raka ändar. Vet inte om det oftast är så att det antingen är fransar eller sneda ändar...
Användarens profilbild
Av Carolinah
Ingah skrev:Både Northern lights och Betula som jag har har sneda ändar. Min Big Sur som har fransar har raka ändar. Vet inte om det oftast är så att det antingen är fransar eller sneda ändar...
Ok tack! Vad tycker du är lättast att knyta/bäst?
Användarens profilbild
Av Ingah
Sneda ändar, absolut!
Nu är det ju iofs en riktigt kortsjal som jag har fransarna på och som jag knappt använt alls. Men när jag använt den upplever jag att det blivit klumpigt och lite trassligt, men det kan ju beror på att jag fått knuten nästan ända ute vid fransarna. Planen är att jag ska sy om den sjalen till en ringsjal och då tror jag fransarna passar lite bättre...
Användarens profilbild
Av Andelle
Jag som byte från Ellevill till Girasol tyckte inte de var särskilt sneda, det finns olika grader av sneda ändar helt enkelt.

Läste igen och insåg att jag misstolkade frågan. Då blir mitt svar att de är så lite sneda att det knappt gör någon skillnad.
Användarens profilbild
Av Carolinah
Det låter ju bra eftersom jag också tycker att ändarna på min Zara är lite väl sneda.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?