Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MrsMelody
Hej! Jag är ny här och kan absolut ingenting om sjalar mer än lite jag försökt läsa här. Vi har tvillingar som är 4 månader (1,5 månader korr) och väger ca 3,5kg och 4,5kg. De gillar båda att bli burna och somnar inte om de inte får komma upp till oss.
Jag vill köpa en sjal eller liknande som jag kan bära dem i, främst bara hemma men kanske ute sen när det är varmare. Helst något som är hyffsat lätt att knyta och som ger både dem och mig bra stöd. Måste inte vara nåt jag kan bära båda i samtidigt.

Tacksam för tips från alla ni kunniga :D
Användarens profilbild
Av Carolinah
Hej! En trikåsjal är ju bra att börja med om man är ny. Aldoria bambu soft, Looma Sino och MAM Eco är exempel på svalare sådana. En del som bär två samtidigt har sjal både fram Osk bak men har också sett att en del kör med en sele och en sjal. Selar finns det ju också en hel uppsjö av, har själv inte hittat den ultimata än :) Av vävd sjalar har jag inte provat så många men älskar min Ellevill Zara. Välkommen hit!
Av ylvast
Om man vill att det ska vara så enkelt och snabbt som möjligt är sele det bästa alternativet. De avlastar å andra sidan inte riktigt lika bra som en sjal.

Mei tai är ett mellanting mellan sjal och sele som jag älskar, snabbt, lätt och avlastar väldigt bra. Syr man själv (finns trådar under gör det själv-delen, och det är bara raka sömmar och inga konstigheter) så är det dessutom nästan gratis :)

Jag har jobbat mig igenom ett antal bärdon (skrev en jämförelse på bloggen nyss) och trivs man inte med ett av dem är det bara att sälja vidare!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?