Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Är så sugen på en sådan, typ earthy rainbow, northern lights el dyl. Har kollat Wearababy i Finland men det mesta jag gillar verkar vara slut för tillfället. Var kan man mer handla, ställen som är pålitliga och lätta att beställa ifrån, och som framförallt har något av det jag är ute efter.
Jo men tyvärr inte nån av de jag vill ha, tror jag, ska kolla igen.

Men jag tror inte de finns hos nån ÅF i Sverige.
Jag köpte ne Girasol Earthy Rainbow från wearababy i december. Förbeställde i november tror jag och så fort dom kom in så mailade hon mig. Vet inte om jag hade tur i att det inte tog alls lång tid. Ville också ha en diamondweave egentligen men eftersom det inte gick att förhandsboka dom så "nöjde" jag mig mig med en vanlig earthy rainbow. Jag var alldeles lyrisk när den kom, sååå vacker! Skön att bära i med. Fick vänja mig vid bara att den var lite bredare än ellevill karman jag bar i innan.

Så om du kan vänta ett litet tag bara så skulle jag prova att boka en i den längd du vill ha.
Eyia skrev:Jag köpte ne Girasol Earthy Rainbow från wearababy i december. Förbeställde i november tror jag och så fort dom kom in så mailade hon mig. Vet inte om jag hade tur i att det inte tog alls lång tid. Ville också ha en diamondweave egentligen men eftersom det inte gick att förhandsboka dom så "nöjde" jag mig mig med en vanlig earthy rainbow. Jag var alldeles lyrisk när den kom, sååå vacker! Skön att bära i med. Fick vänja mig vid bara att den var lite bredare än ellevill karman jag bar i innan.

Så om du kan vänta ett litet tag bara så skulle jag prova att boka en i den längd du vill ha.
Åh, har du ingen bild?
Ok! Synd att den där Aglaia Romana bara fanns i 4,2 för den tyckte jag verkligen om. Men man kanske kan knyta nåt hyfsat med den..
Carolinah skrev:Ok! Synd att den där Aglaia Romana bara fanns i 4,2 för den tyckte jag verkligen om. Men man kanske kan knyta nåt hyfsat med den..
Beror lite på hur stor du är. Jag är 168 lång och väger 67 och klarar att knyta vanlig ryggsäck och back wrap cross carry utan problem med en 4.2a.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?