Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej hej!

Vi väntar vårt tredje barn till sommaren och sambon är i behov av ett nytt bärdon. Han är rätt rejäl i kroppsbyggnaden (båda håll) och har till våra två tidigare använt en manduca, men den föll i trasor och är inte längre med oss. Han kommer inte överens med sjal, men samtidigt så är spädabarnsinläggen i många selar lite otympliga kan jag tycka. Manducans är hyfsat enkelt, men vi sambon ogillade att axelremmarna ofta gled av vadderingen när han drog åt spännet i nacken så grunnar över något annat. Jag har sneglat lite på beco gemini lite.....då slipper man ju inlägg och böket med det, men passar den en större bärare? Becos selar brukar ju passa små bättre. Jag är själv liten på alla håll och kanter så vi kan inte ha samma. Gillar själv Pognae och den räcker ju längre vilket är bra, men den har jag samma typ av otympliga inlägg som ergon......sambon gillar inte att det blir för varmt. Någon som har något tips att komma med :-)?
Prova Geminin, finns ju både på edenbaby och babykoncept vid Redbergsplatsen. Vi gav bort en gemini till min svåger och han är ganska lång och vältränad och den har funkat för honom, men det säger nog inte så mycket i detta fall.
kronärtskocka skrev:Prova Geminin, finns ju både på edenbaby och babykoncept vid Redbergsplatsen. Vi gav bort en gemini till min svåger och han är ganska lång och vältränad och den har funkat för honom, men det säger nog inte så mycket i detta fall.
Lång är sambon, men ganska långt från vältränad :-). Ja, det bästa är ju att testa så klart.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?