Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Wickz
Jag har en svart hemsydd ringsjal som jag inte är så förtjust i. tänkte sy en ny med tiden tror jag. tyget känns liksom för hårt oc det är svårt att hantera den.

Jag har jätte ont i ryggen sedan någon vecka tillbaka och känner att en sjal vore underlättande, dock bara en ringsjal eftersom grodan vill ner och krypa ofta. Vi bär i en Ergo ibland men vanligen i famnen. Jag var inte sugen på att lägga ut massor med pengar på en sjal och just ringsjalar brukar gå att hitta billigt begagnade (som tur är). Utan symaskin verkar det vara rimligaste valet. Men vad ska man tänka på? :hmm:
Av lex
Jag har bara haft en bärabarn, så jag kan inte jämföra, men den tyckte jag var bra. Dock bara kortare stunder, men det tror jag är generellt för ringsjal. Det blir ju snett oavsett :wink: När jag hade ont o gick till naprapat (dottern var nio månader, rätt tung) sa han att min rygg behövde vila helt enkelt. Men det är ju inte alltid möjligt..

Hittade förresten en tråd som kallades "bära japanskt" där en bärare kunde bära länge i ringsjal! Har inte provat själv då jag inte har nån i lagom storlek :P , men det såg lovande ut! Lycka till!
Användarens profilbild
Av Wickz
jo vila hade säkert varit bra... men nej det är inte möjligt som du skrev.
Japanskt såg intressant ut om det är längre stunder, får testa om jag får tag på en sjal. Men vanligen får det bli något enklare eftersom hon nog inte sitter där länge och dessutom vill sitta utåt. (så höft borde fungera).

If you’ve been diving into Helldivers 2 and […]

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?