Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ska på semester till varmt land och då 3ohalvtåringen gärna vill bli buren så undrar jag vad ska jag bära honom i????
Hemma lirkar vi med att gå, bära lite i famnen och lite på ryggen. Men nu kommer det att bli en hel del långa promenader så det vore skönt för mig att ha händerna fria.
Han e spinkig, 15 kg, men ganska lång, ca 100cm.

När han va liten bar jag alltid i sino och d va såååå mysigt. Och den passade mig som e lång och smal.

Sele är väl d enda som räcker viktmässigt och inte blir för varmt? Men vad???
ALLA TIPS EMOTTAGES TACKSAMT! :vågen:
Jag skulle sätta ut en annons på köpes om en sele eller mei tai. Tror att vilket som skulle funka!
Ja, även om man inte bär massor hemma i den åldern är det perfekt att ta med på semester :tumup:
camsch skrev:Jag skulle sätta ut en annons på köpes om en sele eller mei tai. Tror att vilket som skulle funka!
Ja, även om man inte bär massor hemma i den åldern är det perfekt att ta med på semester :tumup:
Ja jag tror också på en köpesannons men absolut ett bärdon i toddlerstl. Otrolig skillnad komfortmässigt tycker jag. Det blir inte lika dingligt och bättre avlastning.
Finns ju många, tula toddler, patapum toddler, wompat toddler, melkaj Mt toddler, alla möjliga mei tais och hybrider i toddlerstl.
sabe skrev:Vi bar dottern ganska mycket med Manduca i den åldern. Hon var väl i den viktklassen ungefär
Manducan har ju två lägen. Lägsta motsvarar Patapum baby och högsta Patapum Toddler :tumup: Själva gillade vi inte Toddlern för Patapum p g a den där extraremmen.

Men Boba:n har varit favorit på ett storbarn!

Söker du beg så är Boban dock den nyaste av de uppräknade (?) så den finns det kanske färre av ute på marknaden?

Lycka till på resan :D
Nu går jag lite mot strömmen genom att säga: Billig sulky.
När vi var i Thailand så var Liv ca 1 år och Vilja drygt 2 år. Vi hade både vagnar och selar men vi körde nästan bara med vagn/sulky. Jag tyckte det blev på tok för varmt att ha någon av dem på ryggen. Svetten bara rann på både mig och dem.Sedan tyckte jag det var skönt att kunna lägga ned dem i en vagn när de somnat, vi var ofta ute och gick till sent på kvällen.

If you’ve been diving into Helldivers 2 and […]

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?