Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sara
Behöver jag en sjal till? Jag har ju Storken som jag älskar och en Ergo som jag inte kommer överens med alls, men funderar nu på en tunnare ( tips tack..) sjal till sommaren, men då är Marianne över året och frågan är hur mycket jag kommer att bära, vad tror ni?
Användarens profilbild
Av KATARINA
en kortare tunnare sjal om du inte gillar Ergon? Typ Amazonas Antigua som du kan knyta i ryggsäck eller på höft om du tycker om att bära så.
Användarens profilbild
Av Tabby
Finns en 4 m Ella Roo på begagnadmarkanden på sjalar.nu
Användarens profilbild
Av Tiz
Jag har beställt en Rebozo. Jag kan återkomma om utlåtande när den kommit.
Av randig
Jag har alldeles nyss köpt en antigua och känner mig jättenöjd. Vi var ute i solen idag och sjalen kändes verkligen sval och luftig. Jag tror att den blir underbar i sommar.
Användarens profilbild
Av Tabby
Jag var oxå ute med liten idag på promenad i solen med min Antigua. Jag gillar den skarpt :-)
Av Sara
Rebozon är ju så väldigt vacker, men den är nog ingen bra ide för mig med 11 kilo Marianne redan nu :wink:
Är Ella Ro lika tunn som Antiquan?
Användarens profilbild
Av Tabby
Ella Ro och Antiguan är i princip samma sjal. Så det är bara välja längd eller färg efter behag :-)
Användarens profilbild
Av Ester
De är ju exakt likadana, tom samma mönster :wink:
Användarens profilbild
Av Anna
Ja jag lägger också en röst för en Antigua. Jag tycker man bär mycket efter året också, först nu för någon vecka sedan ganska exakt då Hugo fyllde två så bär vi lite mindre.

Nyfiken är jag ju med -Vad hände med Didyn? Har du kvar den?
Av Sara
Anna: Jag behöll den, den är ju så härlig! Skönt att använda vid lite enklare knytningar, det blir så mycket Stork kvar när jag inte knyter omslut.......

Ska nog önska mig en sommarsjal i 25-års present, och går inte det så säger att Marianne VÄLDIGT gärna vill ha en sån i 1-års present :wink:
Användarens profilbild
Av Ester
Vad är det för längd och färg på din didy Sara? blir ju nyfiken nu :wink:
Användarens profilbild
Av Anna
Ja jag hade också behållit den om jag var du. Har hållit lite koll på olika köp och sälj får jag erkänna.

Elin: Det är en 4.6m didy i någon av lars eller björn tror jag. Har för mig att det var lars. Iaf den som var i lotteriet på amningshjälpens rixträff så du kanske vet själv.
Användarens profilbild
Av Ester
Var det DU som vann den Sara!
Jag undrade vem den lycklige var - plötsligt var den bara borta från priserna...

Åhhh, grattis i efterskott får man väl säga;-)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?