Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av boosten
Ja Anna 4,6 är lite väl kort! Det fattas nog 15-20 cm för att den ska vara lika lång som Hoppiz 4,6, och eftersom vi egentligen behöver hela 4,6 är det rejält störande! Vi har ju använt den ordentligt efter tvätten, så den blir nog inte lägre, är jag rädd!

Har era krymt så mycket? Måste ju erkänna att jag tumlade den men med låg värme, men kan det verkligen gör att den krymper så mycket? Jag hade ju för mig att den var förkrymt? eller?
Användarens profilbild
Av diddeldi
har du mätt exakt hur lång den är? för det kan ju vara hoppisen som är "för lång", om du bara har jämfört dem alltså.
Användarens profilbild
Av Panakeia
fast, om jag ska vara petig så är det nog hoppisen som är längre än den ska snarare än storken som e kortare, eler har du mätt den?
storkana brukar väl stämma i längd, det är väl diddy som brukar vara korta?
Användarens profilbild
Av Ester
trodde storkarna var förtvättade och färdigkrympta när de säljs....
Användarens profilbild
Av boosten
diddeldi skrev:har du mätt exakt hur lång den är? för det kan ju vara hoppisen som är "för lång", om du bara har jämfört dem alltså.
Ja se på fanken!! :shock: Den ÄR ju 4,60! Men hur ska det då gå till att man ska kunna knyta allt upp till 175 och 70 kg med en 4,6? Jag är 175/67 och det går inte alls med omslutet med knuten fram, och jag har inte lång rygg.

:cry: Behöver jag alltså köpa lååånga sjalar hädanefter!? Nä då blir det bara hoppisar i framtiden minsann! :x
Användarens profilbild
Av boosten
(Men Zmurfans välanvända stork som jag provade för att testa storleken var ju ok dessutom.. mysko.)
Användarens profilbild
Av Panakeia
boosten skrev:
diddeldi skrev:har du mätt exakt hur lång den är? för det kan ju vara hoppisen som är "för lång", om du bara har jämfört dem alltså.
Ja se på fanken!! :shock: Den ÄR ju 4,60! Men hur ska det då gå till att man ska kunna knyta allt upp till 175 och 70 kg med en 4,6? Jag är 175/67 och det går inte alls med omslutet med knuten fram, och jag har inte lång rygg.

:cry: Behöver jag alltså köpa lååånga sjalar hädanefter!? Nä då blir det bara hoppisar i framtiden minsann! :x
När de skriver kan knyta alt menar de nog att man kan knyta omslutet med knuten fram kanske? för det kan ju tillome tjockis-jag med en fyrsexa!
Användarens profilbild
Av boosten
Panakeia skrev: När de skriver kan knyta alt menar de nog att man kan knyta omslutet med knuten fram kanske? för det kan ju tillome tjockis-jag med en fyrsexa!
Omslutet på magen med knuten fram? Finns inte en chans! Knuten bak kanske du menar? Men jag tycker det verkar lite konstigt, för det är ju så himla obekvämt! I sidan funkar ju, men det är inte kul..
Användarens profilbild
Av boosten
Tyras å Knuts mamma skrev:Jag kan knyta omsluten med knuten fram med vår 4,6 meters stork (något jag även gör med 4,7 m didymos), och jag är 175 cm och väger 78 kg (iof mycket benstomme)
:? Ja detta är jättekonstigt! Vad gör jag för fel!?
Användarens profilbild
Av zmurfan
boosten skrev:(Men Zmurfans välanvända stork som jag provade för att testa storleken var ju ok dessutom.. mysko.)
Och det är ju en 4,6 oxå.... kan mäta exakt längd om du vill....
Användarens profilbild
Av Alven
Jag kunde knyta allt och fick nån halvmeter över på båda ändarna med min 4,6:a... Jag 174 cm och vägde väl ca 65 kg då, men med smal midja...
Användarens profilbild
Av boosten
Alven skrev:Jag kunde knyta allt och fick nån halvmeter över på båda ändarna med min 4,6:a... Jag 174 cm och vägde väl ca 65 kg då, men med smal midja...
Alltså, jag är ju ingen rundis om man säger så, även om jag kanske inte är nån benget.. Borde ju rimligtvis funka på mig då! Måste få folket på sjalträffen att se om jag gör nåt tokigt!
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Jag har också funderat på det där med att "alla" kan knyta på magen med en 4,6! Med min hoppis som är (var) 4,6 kunde jag med mkt möda och stort besvär få till en knut på magen. Men det nästan omöjligt.
Med min easy 5,2 så har jag inte mkt över efter att ha knutit på magen.
SÅ stor tycker jag inte att jag är! (159cm 65kg)

Jag förstår verkligen inte?!? :hmm:
Användarens profilbild
Av boosten
Vinterdrake skrev:Jag har också funderat på det där med att "alla" kan knyta på magen med en 4,6! Med min hoppis som är (var) 4,6 kunde jag med mkt möda och stort besvär få till en knut på magen. Men det nästan omöjligt.
Med min easy 5,2 så har jag inte mkt över efter att ha knutit på magen.
SÅ stor tycker jag inte att jag är! (159cm 65kg)

Jag förstår verkligen inte?!? :hmm:
Eh!? Det låter ju ÄNNU konstigare!
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Jag är nog helt enkelt värdelös! ;) :lol: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?