Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gurli
Är det någon av er som har erfarenhet av Rockin babysling?

Jag såg en länk till deras hemsida i ett annat inlägg och föll pladask för en sjal där.
Nu när dollaren inte kostar så mycket så blir dom inte så dyra.

Jag har precis mailat och frågat om dom skickar till Sverige och vad i så fall frakten skulle bli.

Hi, hi det är farligt det här med alla länkar och så. Hade först tänkt att köpa en, men är nu helt övertygad om att jag behöver minst två till att börja med. En elastisk och en ringsjal.
Ringsjalen skulle jag faktisk kunna ta och köpa med det samma så jag får öva på sonen, som är två år :D

/Cecilia mamma till Tyra, Svante och bf 2/10
Användarens profilbild
Av Tabby
Tänk på at du kan åla på tullavgift. Men om de skriver GIFT på paketet så kan man komma undan :-)
Användarens profilbild
Av Gurli
Tabby skrev:Tänk på at du kan åla på tullavgift. Men om de skriver GIFT på paketet så kan man komma undan :-)
Jag låter min man som är proffs sköta allt det där för
han är en trogen ebay-shoppare :D

Men tack för tipset!

/Cecilia mamma till Tyra, Svante & bf 2/10
Av Marielle med Runa
Om du hade bott i krokarna hade vi kunnat beställa ihop och dela på ev. frakt och tullavgift :-) För jag har blivit heeeeelt förälskad i den "bruna med rosa polka prickar" <-- korrekt översättning? *suktar*
Användarens profilbild
Av Gurli
Marielle med Runa skrev:Om du hade bott i krokarna hade vi kunnat beställa ihop och dela på ev. frakt och tullavgift :-) För jag har blivit heeeeelt förälskad i den "bruna med rosa polka prickar" <-- korrekt översättning? *suktar*
Den är hur fin som helst. Själv har jag fallit för "Red Abstract / Navy Kimono" (den första på första sidan) och "Orange with Lilac Rick-Rack & Asian" (längst ner till vänster på sidan tre)

Var bor du någonstans? Själv bor på södermalm i Stockholm.
Av Marielle med Runa
Åh! Den var himla tjusig den med.

Jag bor i Katrineholm, så det är ju en bit ;-)
Användarens profilbild
Av Ester
Pink Pucci / Black with Hot Pink Polka-Dots sist på sidan 4 gillar jag, men inte har man väl råd med en sån?!?!?! :?
Användarens profilbild
Av Gurli
Elin skrev:Pink Pucci / Black with Hot Pink Polka-Dots sist på sidan 4 gillar jag, men inte har man väl råd med en sån?!?!?! :?
Nu har jag varit i kontakt med Rockin Baby och det totala priset inkl. frakt
för en sjal som kostar 97 dollar blir 760,50 kronor och för en sjal som kostar 87 dollar så blir det 690 kronor.
(dom skickar alltid sina sjalar som "gift" förresten:)

Vill man vara fin för plånkan lida pin.

p.s jag har nästan betsämt mig *ihhh* d.s
Av Marielle med Runa
Gurli: Men det var ju inte sååå farligt. Det är ju inom samma prisnivå som Ringon :shock:

Men den här månaden har jag knappast råd. Så den bruna med polkaprickar får istället hamna bland mina "most wanted" vid sidan av en Hoppediz "Tunis" och Didymos "Björn"

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?