Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Bild

Kolla vilken lång svans på ringsjalen, undrar om det är praktiskt?
Användarens profilbild
Av Ester
Jösses så lång! :shock:

Men ooohhh så vacker :D
Användarens profilbild
Av emmahawk
Där har vi en annan färg av den siden ringsjalen som jag helt föll pladask för och väntar hem i posten! :D Jag har beställt den bruna med turkosidetalj. Lyckades ramla över en grupp amerikanska mammor som dealat till sig 20% grupprabatt så jag såg det som ett ttecken och slog till! :wink: Så nu måste jag bara sälja av allt som inte används massor för att finansiera...! :oops: Jag återkommer med rapport när den kommit.
Användarens profilbild
Av April
Verkligen vacker! Helt underbar... Men som sagt, den verkar lite lång - men då kanske den får mer användningsområde; tält, duk... ja, ni vet ;-)

Emma, återkom gärna med rapport när du fått din ;-) - förstår att du längtar!

Kram
Användarens profilbild
Av Helena
Förstår att du måste sälja alla sjalar nu, Emma. Visst kostar de cirka 150 dollar eller något?
De har massor av olika varianter. http://www.oopababy.com/
Senast redigerad av Helena den tor apr 14, 2005 21:43, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av AnKa
Otroligt vacker :!:

Jag har faktiskt funderat på en riktigt lång ringsjal (3 m :!:) Jag har sytt en 3m sjal som jag har till höft X. Den funkar fint men knuten blir stor och man får den ju precis under armen vilket är lite störande så jag funderar på att sätta ringar på den istället.
Användarens profilbild
Av Ester
Den här vill jag ha:
Bild
Användarens profilbild
Av Helena
Elin skrev:Den här vill jag ha:
Bild
Oj, vad man skulle känna sig fin i en sådan här ringsjal, bara inte barnet är snuvigt och snorar på sjalen. Säkert skön att ha på sig också med det tyget.
Användarens profilbild
Av Ester
Men vad kostar så fint sidentyg att köpa då? nån som vet?
Man kanske skulle försöka sy en ringsjal i siden ändå....och kanske inte riktigt lika lång
Användarens profilbild
Av Anso
Jaha, då var siden :twisted: lös också.
Jag låg nyss och ammade Hanna till sömns och försökte samtidigt tänka ut läckra tygkombinationer. Har även tagit fram min låda med lite sidenstuvar och grejer -nam, nam!! Nu ska det knåpas fin sommarringsjal.

Vi kanske ska ha nästa träff i en tygaffär!!!
Användarens profilbild
Av AnKa
Helena skrev:
Elin skrev:Den här vill jag ha:
Bild
Oj, vad man skulle känna sig fin i en sådan här ringsjal, bara inte barnet är snuvigt och snorar på sjalen. Säkert skön att ha på sig också med det tyget.
Var inte så jordnära Helena :evil: :lol: Det är nog snuviga barns mammor som behöver sidenbärsjalar för att piggas upp.
Användarens profilbild
Av Helena
Hallå, hallå www.ringsjalar.tk
Nu får ni göra en billigvariant för oss som inte har 150 dollar! :D
Användarens profilbild
Av April
Men oj, de är ju HELLLTTT underbara! Wow! vad fina de var! Min käre gubbe tyckte också att de var jättehäftiga... Mmmm... blev tagen av sjal :twisted: direkt ;-)

Kram
Senast redigerad av April den tor apr 14, 2005 22:27, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av marcy
Helena skrev:Hallå, hallå www.ringsjalar.tk
Nu får ni göra en billigvariant för oss som inte har 150 dollar! :D
Okej, inget är omöjligt. :) Men jag behöver få veta vad ni skulle kunna tänka er betala för en liknande i såfall. Så att vi kan undersöka om det blir lönsamt att tillverka. :D
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Shit vad fina det var det vackraste jag sett på länge!!!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?