Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hedwig
Både jag och barnets far tycker om att bära. Vagen har de senaste månaderna stått näst intill orörd. Vi har en vävdlångsjal den är det mest jag som använder, och en begagnad Actionbaby bärsele. Vi funderar nu på att köpa en Beco Butterfly II. Dom är ju, som allt annat, dyra så jag skulle vilja höra lite om vad ni tycker om just denna sele. Det både jag och barnafadern tycker verkar praktiskt är att man kan ta på sig selen med barnet i.
Så snälla ange era plus och minus med Beco Butterfly II!
Av Kyltsi
Beco Butterfly II är en bra sele, men jag är inte överens med en den.
Maken gillade att bära i den men jag tyckte inte tyget som är emellan barn och bärare.
Och sen tyckte jag inte om att man inte kan korsa axelbanden på den.
Vi har aldrig satt fast dottern i selen innan vi tagit på oss selen.
Jag tycker bäst om manduca av de selar vi haft och jag provat :)
Användarens profilbild
Av Labyrint
Inte den sele som sitter bäst på just mig, men den var okej första året. Nu har jag lånat ut min till en kompis som älskar den (fast hon jämför nog mest med babybjörn).

Jag tycker det är betydligt krångligare att få upp Beco Butterfly på ryggen än en vanlig sele (och det har jag "alltid" tyckt, hade en Beco och en Pognae samtidigt som första selar). Däremot var den bra att bära på mage under jackan med, praktiskt att slippa ta av sig jackan när man lyfter i och ur barnet ibland. Att man kan byta bärare utan att lyfta ur barnet är också en bra grej ibland.
Den är kanon i början! Jättelätt att sätta upp barnet på ryggen : bara knäppa fast hen ocj ta på selen som en vanlig ryggsäck. Guld värt innan man är helt säker på annat ryggbärande!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?