- tis jun 26, 2012 16:02
Jag har en kotte som föddes för tre veckor sen och som absolut vägrar att vara vaken nån annanstans än i famnen och är allra nöjdast i ringsjalen jag har. Men jag vill ha en mer ergonomisk sjal också för hon har fått kolik och jag vill slippa bära på bara ena axeln i flera timmar om dagen.
Vävd eller trikå? Jag är nybörjare så den bör vara hyfsat lätt att knyta samt att den måste vara rätt sval för det blir så varmt i sommar. Finns det nån som inte måste knytas om varje gång är ju det en fördel för hon skriker ju som en besatt tills man tar upp henne.
Sele avskyr hon så det är inget alternativ.
hjälp...

Vävd eller trikå? Jag är nybörjare så den bör vara hyfsat lätt att knyta samt att den måste vara rätt sval för det blir så varmt i sommar. Finns det nån som inte måste knytas om varje gång är ju det en fördel för hon skriker ju som en besatt tills man tar upp henne.
Sele avskyr hon så det är inget alternativ.
hjälp...

J -05, L -09 & E -12 <3 Mina hjärtan!!
Bär i ringsjal, Calin blue gauze Mystic blue och Wrapsody Bali stretch Rowan samt Beco Butterfly II Sky
Bär i ringsjal, Calin blue gauze Mystic blue och Wrapsody Bali stretch Rowan samt Beco Butterfly II Sky