Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ayeree
Är det nån som testat Boba 2G? Är den bra?

Vi hade egentligen tänkt åka upp till Stockholm och kolla på Tula Toddler men har insett att vi nog inte har möjlighet att åka innan min semester i mitten på juli. Innan dess skulle vi behöva en sele. Vagnen är ingen favorit längre, långsjalen gillas inte heller längre och det tar för mycket på ryggen att bära i ringsjal. Gå är favoriten men ibland har man inte tid att gå i en 1årings takt (titta på blomma i 5 min, gå två meter, försöka äta sten, gå tillbaka 3 meter, stampa i en vattenpöl, gå framåt 10 meter, studera en avloppsbrunn...)
Av LillaGrodan
Jag har använt Boba2G mycket och har gillat den. Den är ingen riktig bra "storbarnsele" eftersom den är relativt liten i panelen i jämförelse med t.ex. Tula toddler, men den har ändå sina goda sidor tycker jag :-). Jag är själv liten vilket innebär att Tulan går bort. Den är helt enkelt för stor för mig. Boban är bredare i panelen än många andra bärselar även om jag tycker att det är synd att den inte har en bredare sittyta. Den är rätt bred högre upp så sluter om ett äldre barn bra på det viset. Den var utan tvekan bästa alternativet för mig som liten i kroppen när min yngsta var runt året. Idag har jag en 3-åring och en 4,5-åring och bär i en Oh snap från babyhawk. Den är klart mycket rejälare när man bär ett större/äldre barn. Större panel och bredare höftbälte som avlastar bättre än Boban. Problemet med den är att den inte har något huvudstöd vilket man behöver när man har barn som sover på ryggen. Det gjorde mina tills de var närmare 2 år. hade jag kunnat ha en Tula toodler hade jag utan tvekan införskaffat en sådan.

Jag har hört att sådan som är lite längre inte riktigt gillar Boban eftersom axelremmarna är fästa rätt högt på panelen.
Användarens profilbild
Av God_cares
Tass
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?