Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mrsL
Hej jag har köpt en manduca som jag bara älskar... Använde bara sjalar förut men chansade på en sele då jag ville ha något enklare som komplement.
Nu har sonen blivit nästan tre månader gammal och börjar bli lite liten för babyinsatsen tycker jag. Hur gör man då? ska jag ha honom i groda fast utan babyinsatsen? Ha kvar babyinsatsen men stoppa ut bena eller direkt stoppa ut bena utan babyinsatsen? Problemet med grodställningen är ju att han hellre vill stå i selen så! Vill ju att han ska sitta bra och inte belasta fel när han sitter i den flera timmar i taget!
Av Isadora
Hur lång är han och vad väger han? Min Bebis kunde sitta i Manduca när hon hade stl 62 i kläder utan insattsen. Prova och se hur det känns. Benen får inte peka rakt ut.
Av mrsL
han har nu stl 62/68. Väger runt 5,5kg och bör vara runt 65cm lång (var nästan en månad sedan senaste kontrollen).
När jag stoppar ut bena på sidorna står de inte rakt ut men han har inte knävecken vid selens kant så att säga....Försöker sätta honom i groda utan babyinsatsen men det fungerar inte så bra utan bena "trillar ut" ändå!
Av Isadora
Hanborde vara tillräckligt lång för att kunna sitta utan insattsen. Men om tyget på selen hamnar nedanför knävecket kanske du ska vänta ett par veckor? Det låter lite så iaf. Svårt att råda när jag inte kan se hur det ser ut. Han kan absolut sitta groda utan insatts om han trivs med det.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?