Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nalimea
Hade vindsröjning hos mamma och pappa för två somrar sedan. Fick med en sele som bara har följt med, fattar inte hur den ska tas på så provade aldrig.

Bild

Såg på lappen att det var en baby björn. När är den från och huuuuur bär man in den? :hmm:
Mamma och pappa minns inte att de använt den, men det tror jag säkert de har. Pappa i alla fall. :app:
Användarens profilbild
Av MuuM
Om du inte får andra svar kan jag visa fotot för BabyBjörns svärson, han kan säkert ta reda på hur det gick till. ;-)
Användarens profilbild
Av marmite
Jag har också en retro Baby Björn i rutigt bomullstyg från 1978 bland grejer som Knodden får ärva från min babytid. Fattade inte att det var en Baby Björn först eftersom den känns mjuk och mysig men den är smal som en baddräkt i grenen, så nog är det samma konstuktion alltid (och den har BabyBjörn-etikett)
Användarens profilbild
Av Kristina
De långa remmarna ska över axlarna, i kors bakom ryggen, genom ringarna och sen knytas. Tror jag.
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag har en randig sådan, den knyts nog som Kristina beskriver.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Kristina skrev:De långa remmarna ska över axlarna, i kors bakom ryggen, genom ringarna och sen knytas. Tror jag.
Jepp! Tänk omnihumbu (stavning?) :tumup:

Faktiskt inte så obekväm som man kan tro, inte om man har en liten skrutt iaf - och om man låter de där snedremmarna vara som stöd för barnets ben (istället för att låta barnet ha benen ned igenom hålen) blir den helt ok ergonomisk för barnet också.

Kan ev. ha nån gammal bild på en skotskrutig en som tog en tur genom vårt hem... :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?