Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilka är era favoritsjalar och varför? Vilka är svalast i värme?
Min absoluta favvorit är en Didymos indio i färgen scilla. Den är mjuk och snygg och lätt att knyta med lagom friktion i tyget.

Svalaste är nog skrynkelgåsen, men den är olivgrön och känns lite tråkig (på min avatar) så jag skulle vilja ha en rosa eller orange oxå. Annars blir det nog sele om det ska vara svalt o där gillar jag min Angelpack LX till små barn.
Min favorit är min Ellevill Paisley, den är så fin! Stadig, mjuk och bara ååh :loving:

Absolut svalast är den lånade skrynkelgåsen. Den är chokladfärgad och jag som på något sätt bara har svarta kläder vill eg ha färgglada sjalar som riktigt lyser upp, men den avlastar kanon och är favoriten om jag bär långt. Men då är min paisley eg förkort för mig också, till knytningen jag gör, så den kommer inte riktigt till sin rätt...
Jättefina sjalar båda två! Måste fråga en sak om längd, räcker 4,6-4,7 m om man vill knyta nyfödd?
Det är nog en smaksak, samt storleksfråga. Jag är ganska trind, och lång, och för mig blir 4,7 m exakt på håret att det fungerar omslutet kryss fram på min 9 kg bebis. Hade jag gått ner en klädstorlek eller två så hade det varit skillnad absolut, så jag är i valet och kvalet om jag ska sälja min. (lättare sagt, den ska säljas, om någon vill, men annars behåller jag den och hoppas på smalare midjemått så den blir så där perfekt som den kan vara)
Favvosjalen nu är lätt min ellevill Zara triyellow, fast i vintras var min hoppe Timbuktu gosig o höll värmen bra, fast till sommaren blir det nog mest min afrikanska eller wbb Sarah som kommer till användning. Eller gåsen? Den är ju också rätt sval..
Maken däremot tar gärna storken.
För mig är faktiskt den svalaste också min favorit. Skrynkelgåsen! :heart:
Gillade min första så mycket att vi nu har två :tumup:. Tycker att det är lättast att få till en bra knytning och avlastar därför bättre en en halvdan knytning med mina andra sjalar(kanske helt enkelt måste bli bättre på att knyta :fnissa:)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?