Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ayeree
Vi har provat en Ergo och den satt riktigt bra på oss. Tror ni att Tula Toddler skulle vara ett alternativ för oss?

Vi är 175cm och väger ca65 respektive ca95kg. Dottern är 13 mån och knappt 80cm.

Vi bor i Västerås och jag tror inte det fanns nån återförsäljare här utan det är nätet som gäller.
Av mammatillE
Jag skulle rekommendera en utflykt till knyt-an i sthlm. Det är ju inte farligt långt och selar sitter så olika på olika personer att det absolut är värt att prova först.
Av Ayeree
Problemet är att vi helst skulle vilja ha med den till svärföräldrarna och vi åker på torsdag morgon :-( Jag hade av nån anledning fått för mig att den fanns på babydesign i v-ås.
Användarens profilbild
Av Labyrint
Jag är 172 cm och väger runt 65 kg, Tulan sitter bra på mig, mycket skön sele. När min kompis (man) som är drygt 185 lång och väger runt 100 kg burit i den får han bröstspännet i halsgropen (maximalt sänkt). Det funkar okej, men inte optimalt (problemet var ännu större på Pognae som han också har provat). Beror väl lite på hur man är byggd, men tror att Ergo och Manduca ska sitta bättre på storvuxna, har dock inte provat någon av dessa på honom, kanske han som har en riktigt knepig kroppsbyggnad för att hitta den optimala selen.
Av KattenFindus
Undrar om Tula passar på en 180 karl som väger runt 80 kg då? :hmm:

Vi har mest använt Beco selar, Ergo trivdes ingen av oss med.
Nu är Becon för liten men lill skruttan på 3 år har just brutit benet så det blir en hel del bäranden framöver = selköp är rätt nödvändigt inser vi.

Törs man chansa på Tula Toddler tro?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
KattenFindus skrev:Undrar om Tula passar på en 180 karl som väger runt 80 kg då? :hmm:

Vi har mest använt Beco selar, Ergo trivdes ingen av oss med.
Nu är Becon för liten men lill skruttan på 3 år har just brutit benet så det blir en hel del bäranden framöver = selköp är rätt nödvändigt inser vi.

Törs man chansa på Tula Toddler tro?
Det låter som att den borde passa, men det vore förståss bäst om ni kunde låna en och testa. :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?