[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 16931
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Varmt med fleecepouch? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tabby
Lin, du är sanslös...asgarv.

Undra om inte någon kan uppfinna vaccination mot sjalsjukan...hihihi
Användarens profilbild
Av Ester
På bilderna på pekaboos hemsida der det ju somrigt ut....antar att det funkar på sommaren... :roll:
Användarens profilbild
Av AnKa
Jag skulle ju inte välja en fleecepouch de dagar då det är trettio grader men det är ju inte alltid varmt på sommaren. Det är ju trots allt Sverige vi lever i :) Jag tror inte att en fleecepouch blir direkt supervarm
utan kan kanske funka kalla sommardagar och kvällar.

Så shoppa på ni om shopping :twisted: tagit er :D
Användarens profilbild
Av Ester
Precis AnKA :D -det är nog riktigt myyysigt med en fleecepouch....funderar på om man kanske ska testa och sy en först....
Var kan man hitta roliga och fina fleecetyger billigt? som funkar att göra sjal av.

hur har du det själv med shopping :twisted: ?
Har det blivit nån ny kortare sjal ännu? :wink:
Senast redigerad av Ester den sön apr 10, 2005 22:32, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av April
Snart får ju jag dålig samvete för att jag utsätter er för denna värld av ständig påverkan och städigt grupptryck :shock: ... Flickor... Ni får INTE skylla på mig när pegnarna är slut redan den 14:e :lol:

Kram
Användarens profilbild
Av Tabby
14 ??+ 5:e menar du väl...hahhaha
Användarens profilbild
Av annamedsamuel
Jag har en fleece pouch. Det var faktiskt vår första sjal (förutom ett långt lakan då) som vi köpte när Samuel var ungefär fem månader. Den är helt underbar och mannens favorit, MEN ingen sommarsjal dock. Vi fick den strax innan sommaren, på Kangaroo Korners sida pratade de sig varm för den och sa att det inte var några problem trots sommarvärme, men använde den inte mycket på dagen vad jag minns, utan ringsjalen blev flitigt använd istället. Eller rättare sagt jag minns ett par överhettade tillfällen i den när Samuel vaknade gråtandes och svettig, men jag tror min man (som inte har något emot att vara svettig) använde den mer. Jag minns också att jag flera gånger hade Samuel naken i den utan att någon märkte detta (när vi var hemma eller i trädgården), det var väldigt mysigt. På kvällen och till hösten/vintern var den jättebra. Den är supermysig, mycket mysigare än andra korta sjalar jag sett, och satt tight runt oss, den var justerbar. Fleecetyget var också lite elastiskt så den blev väldigt bekväm. Jag ser fram emot att använda den till hösten igen med nästa bebbe.
Förlåt, nu kanske jag lurat dig i sjalfällan igen Lin?
/Anna
Användarens profilbild
Av Ester
var hittar man denna justerbara fleecepuoch nu då? :wink:
Användarens profilbild
Av Mia
http://www.peekaboobabycollection.com/slingsbysize.html
http://www.kangarookorner.com/k_shop_pouches.shtml
http://www.freerangekids.co.uk/index.php?cPath=24_30
På dessa ställen tittade jag på dessa två olika fleecepouchar... Blev också sugen för ngn vecka sedan.. jag får ju i maj/juni men svala dagar finns det ju gott om och just att kunna liggga naken i.. mmm mysigt :wink: :)
Säg till om ni hittar ngt annat ställe som säljer dem!
För mig blev det inte att jag beställde pga att jag nog helst skulle välja en kangaroo... men där hamnade jag mittemellan stl MochL så de föreslog att beställa båda och skicka tillbaks en men det blir ju lite dyrt...
Av Petra
Men kan det vara så svårt att sy själv?? Jag har två läckra fleece tyg hemma. Skulle bli filt och blöjbyxor men en pouche är kanske inte fel.
Användarens profilbild
Av AnKa
Elin skrev:Precis AnKA :D -det är nog riktigt myyysigt med en fleecepouch....funderar på om man kanske ska testa och sy en först....
Var kan man hitta roliga och fina fleecetyger billigt? som funkar att göra sjal av.

hur har du det själv med shopping :twisted: ?
Har det blivit nån ny kortare sjal ännu? :wink:
Vår välsorterade lokala tygaffär har en hel del fleecetyger 70kr/m tror jag att de tog. Eller det kanske var de mönstrade och de enfärgade kanske var billigare, minns inte riktigt. De hade också ganska mycket kamotyger som jag såg att du skrev om tidigare mennjag vet inte om det fanns kamofleece.

Någon kortare sjal har det ännu inte blivit men däremot är en dockbärsjal beställd.
Användarens profilbild
Av annamedsamuel
Mia!
Skulle de då inte bara kunna lägga till en rad av knappar för att göra sjalen med flexibel att passa din storlek? Vi lade till två rader med knappar för att den skulle passa oss båda och det är det också som varit så bra med den, att den varit justerbar.
/Anna
Användarens profilbild
Av Jennelii
Åhh...en sån vill jag sy...hur gör man det tro? Jag har ju aldrig sett nån "live"...
Användarens profilbild
Av Mia
annamedsamuel skrev:Mia!
Skulle de då inte bara kunna lägga till en rad av knappar för att göra sjalen med flexibel att passa din storlek? Vi lade till två rader med knappar för att den skulle passa oss båda och det är det också som varit så bra med den, att den varit justerbar.
/Anna
Gjorde ni detta själva eller beställde ni det av dem?? tog ni större eller mindre storleken och satte i en extra rad på?
Användarens profilbild
Av annamedsamuel
Det står inte vilken storlek det är i vår pouch och det var så längesen vi köpte den. Skulle väl tro att vi utgick från en större och lade till två rader (det gjorde alltså Kangaroo Korner) innerst. Men om du frågar dem har de säkert svaret.
/Anna

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?