Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av magwalena
Jag har nyss köpt en vad jag tror är en Beco, färg river. Jag har köpt den i 3:e hand, hon jag köpte den av hade i sin tur köpt den av en kvinna som hade sprättat bort märket, varför man då gör det... Hur som helst, det är några saker jag inte fattar. Först tycker jag den är väldigt låg i ryggen, högsta delen är i halsvecket på sonen och han är bara 7 mån. ( försökte få in en bild, men vet inte hur man gör...) Sen babyinlägget, nåt sånt finns inte, sovluvan är väldigt stor känns som att barnen ska vara gode stor innan den ger något stöd. Och till sist hur hårt ska man dra åt spännenena till panelen? som förövrigt hamnar i sonens ansikte... Känns lite svajigt när panelen slutar alldeles vid axeln...
Nu har jag bara provat en liten liten stund, men den känns skönare en Ergon åsså tror jag det kändes tryggare för mannen att kunna spänna fast sonen innan han tog upp honom...
Av magwalena
har googlat lite mer på Beco nu, det måste ju vara en kopia? Som jag förstår det så har beco butterfly orginal babyinlägget fast och på 2:an går det ta loss, men på min finns inga spännen el. nåt...
Av p_sarah
På beco butterfly II: Man fäster babyinsatsen med kardborrar på insidan av panelen, under en ficka.

Har du kollat om det mönstret finns med på becos hemsida över förfalskningar? Ska finnas info om förfalskningar där nånstans, i FAQ.
Användarens profilbild
Av kristinek
På tvåan fästs babyinlägget med spännen och just kardborre. Vår börjar kännas lägre i ryggen nu också, men vår 8 månaders tror jag är rätt lång :hmm:. Är vid axlarna tror jag..var någon vecka sen..
Av magwalena
p_sarah skrev:På beco butterfly II: Man fäster babyinsatsen med kardborrar på insidan av panelen, under en ficka.

Har du kollat om det mönstret finns med på becos hemsida över förfalskningar? Ska finnas info om förfalskningar där nånstans, i FAQ.
Har kollat och mönstret finns inte med på hemsidan över förfalskade mönster... men samtidigt så känns det som att det inte kan vara nåt annat för visst ska alla beco ha ett babyinlägg? Egentligen gör det väl inte så jättemkt bara den är lika säker... Men det är säkerhets spännen till panelen och i övrigt ser den lika ut. Hade inte en tanke på att det kunde vara en fejk eftersom dom har mönster på panelen, kollade ju aldrig hemsidan... :oops:
Användarens profilbild
Av tuviluvis
magwalena skrev:
p_sarah skrev:På beco butterfly II: Man fäster babyinsatsen med kardborrar på insidan av panelen, under en ficka.

Har kollat och mönstret finns inte med på hemsidan över förfalskade mönster... men samtidigt så känns det som att det inte kan vara nåt annat för visst ska alla beco ha ett babyinlägg? Egentligen gör det väl inte så jättemkt bara den är lika säker... Men det är säkerhets spännen till panelen och i övrigt ser den lika ut. Hade inte en tanke på att det kunde vara en fejk eftersom dom har mönster på panelen, kollade ju aldrig hemsidan... :oops:
Kan det inte vara en beco 4th gen? Den har ingen babyinsats alls, om jag förstått det rätt.
Av magwalena
Ingen aning, men det är ju toppen om det är så! Ska undersökas, är ju som helt ny på det här med sele :-S
Av magwalena
Nä den färgen finns inte i 4th vad jag kan se... men om man googlar på Beco bilder så ser man att lappen ser olika ut, en del har den långt upp i mitten av panelen och på halva är det en bild på en fjäril. På vissa sitter den uppe i högra hörnet på panelen och med bara text... dem med bara text har mönster som finns med över plagiat på hemsidan. Kan det vara så att plagiaten har en annan lapp?
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag gissar att det är en förfalskning. de är tyvärr ofta av tvivelaktig kvalitet så kontrollera alla spännen och sömmar noga om du tänker använda den (beco rekommenderar att man inte använder dem oavsett).

kan du ta bilder och lägga upp så kan jag säga säkrare om det är en förfalskning. men om det verkligen är en butterfly, dvs att det går att sätta fast barnet i selen och sedan ta på den (så att det finns en tygbit mellan barnet och den som bär), så ska den ha babyinsats om den är äkta. på butterfly 1 var det fastsytt, på butterfly 2 var det avtagbart men det är då spännen högst upp och en ficka längst ner med kardborrfästning i. om den inte har det så är det garanterat en förfalskning.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?