Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har funderat på att skaffa mig en mei tai (den verkar lagom okomplicerad för mig som är sjalnybörjare). Eftersom jag har tvillingar skulle jag gärna kunna bära båda två, de börjar kännas lagom stabila att kunna ha på ryggen nu. Kan man bära mei tain på mage med beco/manduca på ryggen, eller blir det för knöligt med axelbanden? Jag har tänkt mig en tuli mei tai, är det någon som har erfarenhet av den?
vovvemor skrev:Jag tandembär gärna i meitai/sele eller sele/sele för den delen. :tumup:
Tack! Jag har prövat att bära båda en gång, med trikåsjal på magen och beco på ryggen, men de var nog lite för små. A som var på ryggen såg inte ut att sitta riktigt stadigt så han åkte snabbt av igen. Dessutom gallskrek båda två hela tiden... Men nu känns de som sagt mer stabila, så jag ska pröva igen och hoppas det blir mer uppskattat nu. Gillar verkligen trikåsjalen, men den kanske inte avlastar lika bra när pojkarna blir större så därför tänker jag mig en mei tai. Blir det inte bökigt att bära med två selar, axelbanden är ju så tjocka?
Kira_85 skrev:
vovvemor skrev:Jag tandembär gärna i meitai/sele eller sele/sele för den delen. :tumup:
Tack! Jag har prövat att bära båda en gång, med trikåsjal på magen och beco på ryggen, men de var nog lite för små. A som var på ryggen såg inte ut att sitta riktigt stadigt så han åkte snabbt av igen. Dessutom gallskrek båda två hela tiden... Men nu känns de som sagt mer stabila, så jag ska pröva igen och hoppas det blir mer uppskattat nu. Gillar verkligen trikåsjalen, men den kanske inte avlastar lika bra när pojkarna blir större så därför tänker jag mig en mei tai. Blir det inte bökigt att bära med två selar, axelbanden är ju så tjocka?
Nej, jag tycker det funkar bra, jag lägger dem liksom lite omlott. :) Hoppas att du får det att fungera, det är ju onekligen nödvändigt ibland...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?